Re: Unieke producten - niet aangekomen bij klant? Wat dan?

2
Ik zou hier iets over in de algemene voorwaarden beschrijven.

Dat in het geval van schade of verlies tijdens verzenden niet gegarandeerd kan worden dat... maar dat je wel met de klant zal zoeken naar een passend alternatief.

Meer kun je niet doen denk ik.

Zo vaak zal dit toch niet voorkomen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Unieke producten - niet aangekomen bij klant? Wat dan?

6
frafra schreef:Of een betrouwbare vervoerder nemen. Mijn ervaring met GLS en TNT is dat deze ook makkelijk bij de buren leveren of het zelfs voor de deur leggen. Met UPS is altijd een handtekening nodig.
Bij ons lag laastst inderdaad ook een pakketje gewoon op mijn fiets die voor de deur stond (ik was weg met de auto) Dat vond ik toch wel echt vreemd hoor. Was via GLS gekomen.
vr. gr. Bart en Ruby