[sweetbeauty.nl] Feedback webwinkel nagelproducten

1
Hallo allemaal,

Ik heb mijn webwinkel volledig opnieuw opgebouwd. Voorheen was ik bij mijnwebwinkel.nl, maar inmiddels ben ik overgestapt naar Strato. Na veel bloed, zweet en tranen is hij helemaal naar mijn zin.

Binnenkort is het ook mogelijk om met I-deal te betalen. Ik heb de indruk dat klanten dit ook zeer waarderen.

Graag hoor ik jullie indrukken en suggesties.

Groeten Ilona.

Re: [sweetbeauty.nl] Feedback webwinkel nagelproducten

2
Hoi Ilona,

Contact en "Contact gegevens" is dubbel.
Als je het contact formulier wilt behouden dan kun je deze onder je gegevens zetten onder Contact.

Omdat je het zo te zien professioneler wilt aanpakken is het misschien een idee om een nette sticker te ontwerpen waarop je dan de verschillende teksten zelf kan toevoegen.
Hierdoor krijg je gelijk een andere uitstraling van de producten.

Je ontwerp is vrij rustig en misschien kun je het wat meer uitnodigend eruit laten zien.

Afbeelding


Maar dit is natuurlijk een kwestie van taste..

Re: [sweetbeauty.nl] Feedback webwinkel nagelproducten

3
Bedankt voor je tip. Klopt inderdaad dat ik het serieus wil aanpakken.

Mag ik vragen wat je bedoeld met een stikker?

Ik ben echt een leek wat technische termen betreft. (Ben al lang blij dat ik de winkel volledig zelf heb kunnen maken. )

Wel een mooie foto die je erbij hebt gezet. :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [sweetbeauty.nl] Feedback webwinkel nagelproducten

6
Ik zag de afbeelding die hierboven vermeld staat ook terugkomen op je producten.

Heb je contact opgenomen met de eigenaar van deze afbeelding of je deze mag gebruiken.
op afbeeldingen zitten namelijk copyrights.

Tevens moet ik 3x kijken, want ik dacht echt, wat heeft een oog nu met manicure te maken.
Het oog springt er namelijk uit en niet de nagels.

Ook lees ik dat je het wat professioneler wil aanpakken.
Huur dan een fotograaf in die productfoto's voor je kan maken.
Die dan ook foto's voor op je site maakt, net als bovenstaande maar dan meer focus op de nagels.

Voor een betrouwbaar adres (fotograaf) mag je me gerust een PB sturen.
Ik zal je dan doorverwijzen naar onze fotograaf. (pas geleden had hij namelijk ook een schitterende shoot met nagels.
Gebruiker van:
Logivert 6 Extended
https://www.pawsandclaws.nl

Re: [sweetbeauty.nl] Feedback webwinkel nagelproducten

7
Ik heb besloten om eigen foto's te gebruiken voor de producten. Deze foto's zijn van mijn eigen werk en dan zit je ook niet met toestemming e.d. van andere personen. Bovendien zie je echt handen en nagels, en daar draait het om dacht ik zo.

Ook over een fotograaf heb ik al eerder nagedacht voor de foto's, maar ik ben bang dat het nu niet in mijn budget past.
Je hebt ook van de kleine fotostudio's (mobiel, als ik het goed heb) heeft een van jullie daar ervaring mee?

Bedankt voor de tips en feedback zover!