Google AdWords voor webwinkels - lage tarieven

4
Ik ben ervan overtuigd dat Google AdWords voor webwinkels een van de beste manier is om tegen lage kosten door potentieele klanten gevonden te worden.

Ik run een eigen webwinkel, www.vintageshoes.nl waar ik een AdWords campagne voor heb opgezet.

Naast mijn webwinkel run ik ook een Search Engine Marketing bureau, AdBirds. Hiermee help ik kleine ondernemers (vooral webwinkels) om beter vindbaar te zijn via Google AdWords. Ik kwam erachter dat er voor kleine bedrijfjes eigenlijk nog geen bureaus waren. Daarom werk ik nu voor kleine bedrijven tegen lage tarieven.

Voor meer informatie en tarieven kun je me mailen naar info@adbirds.nl of kijken op de website www.adbirds.nl.

Groet, Barbara den Hollander
0614307341
Kleine webwinkeliers hebben soms moeite om gevonden te worden. AdBirds kan je daarbij helpen door het opzetten van een Google AdWords account. Ik heb veel ervaring, ook met mijn eigen webwinkel, www.vintageshoes.nl. Check www.adbirds.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.