We maken rolgordijnen op maat, de klant geeft de afmetingen en andere opties door en wij maken het product aan de hand van de specificaties van de klant nauwkeurig op maat.
Een klant besteld in één bestelling meerdere rolgordijnen onder rembours. De bestelling wordt bij de klant aangeboden door de bezorger en de klant weigert de bestelling. Nu hebben we een probleem met een klant die zegt de bestelling dezelfde avond nog te hebben geannuleerd, en deze daarom niet accepteert. Nu weigert de klant te betalen.
De klant zegt een bevestiging van de annulering te hebben gehad. Wij hebben echter nooit een annulering van de klant ontvangen, noch dat we het ontvangst er van hebben bevestigd.
Hadden we een annulering van de klant ontvangen. Dan was dat geen enkel probleem geweest, en hadden we de bestelling gewoon geannuleerd. De klant lijkt de email met de annulering of de bevestiging die wij zouden hebben verstuurd niet aan ons door te willen sturen.
Heeft er iemand ervaring met vergelijkbare situaties en eventuele tips?
Klant weigert maatwerk bestelling onder rembours te betalen
1[size=75][url=http://www.zonwering-rolgordijnen.nl/rolgordijnen-verduisterend]Rolgordijnen verduisterend op maat gemaakt[/url][/size]