moneybookers Account niet [Verify] maar wel 250 euro gestuur

1
Goeden Na/middag

IK heb Sinds gisteren een moneybook account aan gemaakt en via moneybookers
geld gestruud met ideal , Het is wel van me ing Bank afgeschreven alleen niet bij me Moneybookers account bijgeschreven om dat me account nog niet verify was.

Ik heb nu een mail gestuurd naar de support alleen ik heb nu een nummer gekergen waar ik kan lezen of money bookers all iets trug heeft gestuurd waar kan ik dit nummer invullen op de site?

Erg bedankt glenn

Re: moneybookers Account niet [Verify] maar wel 250 euro ges

2
Hier kun je je ingediende support tickets nalezen en zien of er een reactie is gegeven:
https://www.moneybookers.com/app/faqmessaging.pl

Punt is dat je je account eerst zult moeten verifiëren. Bij MoneyBookers moet de naam van het account EXACT overeenkomen met de naam die op je bank rekeningafschrift staat. Dus heb je je bij Moneybookers geregistreerd onder Jan Klaassen en staat op je bankafschrift J KLAASSEN dan dat al een reden zijn voor problemen. Ook kun je niet twee accounts maken met dezelfde iDeal gegevens, dus als je eerder een account hebt gehad en nu opnieuw hebt geregistreerd en via je zelfde bankrekening een betaling hebt gedaan, dan wordt je account ook geblokkeerd. Alles om het systeem veilig te houden.
De grootste keuze in kant-en-klaar webdesign voor je Magento webwinkel. Zign.nl || Lees ook: Handleiding Magento