Re: [vrouwenwillen.nl] Graag jullie ongezouten mening!

2
In de hoofdnavigatie zou ik "Oorbellen" dichter bij "Armbanden" en "Kettingen" zetten.

Niet "veel gestelde vragen" maar "veelgestelde vragen": het zijn niet veel vragen, maar vragen die veel worden gesteld.

Als je van "lage verzendkosten" een belangrijk verkoopargument maakt, kun je redelijkerwijs niet het consumententarief van € 6,75 voor pakketpost rekenen. Schroef dat omlaag en rond het bijvoorbeeld af op € 4,95.

De algemene voorwaarden bevatten verboden bedingen, taalfouten ("Vrouwillen.nl behoud het recht") en wijken af van wat je elders op de site zegt.
StoreCore.io

Re: [vrouwenwillen.nl] Graag jullie ongezouten mening!

3
Ward schreef:In de hoofdnavigatie zou ik "Oorbellen" dichter bij "Armbanden" en "Kettingen" zetten.

Niet "veel gestelde vragen" maar "veelgestelde vragen": het zijn niet veel vragen, maar vragen die veel worden gesteld.

Als je van "lage verzendkosten" een belangrijk verkoopargument maakt, kun je redelijkerwijs niet het consumententarief van € 6,75 voor pakketpost rekenen. Schroef dat omlaag en rond het bijvoorbeeld af op € 4,95.

De algemene voorwaarden bevatten verboden bedingen, taalfouten ("Vrouwillen.nl behoud het recht") en wijken af van wat je elders op de site zegt.
Dank je wel Ward, daar kunnen we in elk geval al iets mee!
Welke deel ( of delen ) van de algemene voorwaarden doel je op met de verboden bedingen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [vrouwenwillen.nl] Graag jullie ongezouten mening!

13
Jij geeft een algemene opmerking terwijl er op een specifieke site gereageerd word.

Het klopt wel wat je zegt alleen niet in de context van dit draadje. Dit draadje heet niet: waar plaats ik mijn google analytics code?

Bij deze site staat de google code direct onder de </head>, bovenaan de body en daar wil je hem niet hebben. Dan moet je het verplaatsen naar helemaal onderaan vlak voor de </body> .
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: [vrouwenwillen.nl] Graag jullie ongezouten mening!

14
eentje schreef:Jij geeft een algemene opmerking terwijl er op een specifieke site gereageerd word.

Het klopt wel wat je zegt alleen niet in de context van dit draadje. Dit draadje heet niet: waar plaats ik mijn google analytics code?

Bij deze site staat de google code direct onder de </head>, bovenaan de body en daar wil je hem niet hebben. Dan moet je het verplaatsen naar helemaal onderaan vlak voor de </body> .
En dat is inmiddels gebeurd! :)
Verder nog opmerkingen of tips voor onze website?

Re: [vrouwenwillen.nl] Graag jullie ongezouten mening!

18
eentje schreef:Het design en de lay out vind ik verder netjes en verzorgt, leest prettig weg etc.

Het kopje verzendkosten bij de producten heeft alleen weinig zin.

Wat ik nog wel mis is SSL in de betaalpagina.
Dank je wel voor je opmerkingen! Een SSL certificaat hebben we nog niet omdat onze host dit niet aanbiedt. Zijn er nog mogelijkheden om dit extern ergens te regelen of wordt dit verhuizen naar een andere host? ( we zitten er net )

Re: [vrouwenwillen.nl] Graag jullie ongezouten mening!

19
Bied de host geen SSL certificaat of geen mogelijkheid voor een eigen IP om een SSL certificaat mogelijk te maken.

Bij optie 1:
Vraag de host om een eigen IP adres en koop een SSL certificaat bij iemand anders en installeer deze.

Bij optie 2:
Op zoek gaan naar een nieuwe hoster, is zo wie zo wellicht beter aangezien het mogelijk maken voor SSL ei9genlijk geen probleem hoort te zijn.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl