Webwinkel met voorraad en omzet te koop

1
Wegens tijdgebrek bieden wij onze groeiende webwinkel, met voorraad en lopende zaken te koop aan.
Het betreft hier een webwinkel in *kleine) consumentengoederen welke deels B2B verkocht worden en deels particulier.

Het betreft een productenlijn waar December de absolute topmaand gaat worden en waar de volledige voorraad voor December bij inbegrepen is en betaald is.
Er kan met een simpele tijdsinvestering t/m December voor ruim 25/30.000 verkocht worden zonder extra inkopen te doen!

Omzetindicatie 2009 wordt 30.000 +
Kosten Ca 13.000
Resultaat Ca 17.000

Inkoopwaarde voorraad is Ca 10.000
Waarde webwinkel/site/goodwil e.d. is Ca 8.000

Aantal uur werk per maand is Ca 75

Lopende verplichtingen, kosten zijn er niet of worden door ons afgewikkeld.
De shop wordt volledig schuldvrij en zonder verplichtingen verkocht, en uiteraard inclusief leveranciers e.d.

Prijsindicatie = We hoeven er geen wereldbedrag voor te hebben maar willen graag de waarde (inkoop + overige zaken als Goodwill e.d.) benaderen.

De shop wordt NIET in termijnen of op afbetaling verkocht.
Zonder eigen geld onnodig te reageren!


LET OP : Bij reageren graag gelijk kenbaar maken wie u bent.
Wij doen geen zaken met onbekende personen.
Wij zijn hier gekomen doordat wij onze webwinkel willen verkopen.

3
Hallo,

Ik ben wellicht geinteresseerd. Zou je contact met mij kunnen opnemen? Ik ben van Rizzle B.V. en we hebben meerdere kleine webwinkels. Goed kans dat die van jullie een leuke uitbreiding is.

Groeten,

Jaap

Informatie

4
Hoi,

Kunnen jullie wat meer informatie vertellen over de bestaande situatie, zoals:
- om wat voor een concrete producten gaat het ?
- de afspraken met leveranciers?
- is er een vaste klantenkring?
- zijn de finaciele gegevens beschikbaar?

grt,
Davy
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.