Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Bloemetje

6
Goh, ik dacht in eerste instantie dat een eerlijke hacker met gevoel voor humor het forum had zitten defacen.

Re: Bloemetje

9
cvanboxel schreef:Hé, dat kipje mag wel weg, hoor! Misschien een oranje kroontje??
Hadden we het al over gehad inderdaad. Ook vanwege bevrijdingsdag? Maar het is niet echt een Paaskuiken, meer een lentekuiken. Zit dus meer te denken aan een zonnetje o.i.d. Maar we zullen er maandag inderdaad wat van maken. Mochten mensen van het weekend nog suggesties hebben.... heb je tot maandag om ons te inspireren. ;-)
Nu op mijn weblogs:

Re: Bloemetje

10
zeg die strandbal... das is zeker sarcastisch bedoeld... webwinkeliers die zitten te zwoegen in de meivakantie en de rest van nederland aan het strand of op de camping???
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Bloemetje

12
Tip: vestig je webwinkel in een gemeente die "onder de rook" van het strand zit.
Nu is dat voor mij letterlijk want in Schoorl heeft last van een duinbrand, maar anders is het goed toeven!