Succesvol een webshop maken en runnen E-Book

1
Beste (toekomstige) webshop ondernemer,

Als je een webshop wilt maken moet je veel dingen weten, je moet bijvoorbeeld weten welke webshop software nodig is, hoe je veel klanten naar je webshop trekt en nog veel meer. Als je hier helemaal niets van af weet is het toch lastig om een webshop te maken. Weet jij hier helemaal niets van af en wil je toch een webshop maken? Dan kun je 2 dingen doen: Je kunt honderden of misschien wel duizenden euro's uitgeven voor het maken van je webshop of je kunt een E-Book kopen waar álle informatie in staat over hoe je een webshop maakt en dat E-Book kost minder dan €30,-. Als je kiest voor een E-book kopen (verstandige keuze) raad ik je het E-Book "De Basis voor Succes" van Kees van Dijk aan. Dit is een goed boek (digitaal boek) over hoe je een webshop maakt en vervolgens succesvol kunt runnen. Ik zal een klein lijstje laten zien van wat er allemaal in het E-Book staat.


Ontdek hoe je..

Succesvol kan starten met een webwinkel
Met een minimum aan tijd je webwinkel goed kan onderhouden
De juiste webwinkelsoftware kan kiezen
Een goed assortiment kan samenstellen
De juiste betaalmethodes kan accepteren
Hoe je de betalingen kan automatiseren
Inziet waarom product-omschrijvingen zo belangrijk zijn
Hoe je succesvol de klantenservice kan runnen
Kan inzien waarom reviews zo belangrijk zijn
Extra reviews kan krijgen
De beste afrekenpagina kan maken
Zelf kan splittesten
Uniek kan zijn met product-foto's
Succesvol kan uitbesteden
Kan inzien waarom een goede menustructuur zo belangrijk is
De winkelwagen succesvol kan inzetten
Weet wat de mogelijkheden zijn met verzendkosten
Keurmerken wel of niet kan gebruiken


Zoals je kunt zien zijn dat al best veel dingen, er staat nog veel meer in het E-Book zelf.
Het E-Book kost maar €27,- dat is zeer goedkoop in tegenstelling van wat je er voor krijgt.
Wil je het E-Book aanschaffen?
Wil je meer informatie? Klik dan op de volgende link: http://verdiengeldmetuwwebsite.nl/Succe ... maken.html


Met vriendelijke groet

Teun
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 16 mei 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Affiliate link verwijderd
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Succesvol een webshop maken en runnen E-Book

5
De gouden tip voor een succesvolle webwinkel bestaat niet. Dit forum kan je beter gebruiken om je informatie bij elkaar te harken dan een duur ebook te kopen. Ik kan mij ook haast niet voorstellen dat iemand dit daadwerkelijk gaat kopen. Maar mocht dit wel het geval zijn dan wens ik je veel succes ermee.