Webwinkel ondernemers: vragen over Google Adwords?

1
Ik merk hier op dit forum en op andere fora dat er veel vragen zijn omtrent het gebruik van Google Adwords. Het lijkt me een goed idee om hier een nieuw onderwerp over te starten.

Wat zijn uw Google Adwords vragen?

Ik wil hieronder graag uw vragen zo goed mogelijk beantwoorden en ik hoop dat andere forumleden bereid zijn om hier een steentje aan bij te dragen. Dus, stel alstublieft hieronder uw Google Adwords vraag en ik doe mijn best om uw vraag te beantwoorden.

Re: Webwinkel ondernemers: vragen over Google Adwords?

2
Waster schreef:Ik merk hier op dit forum en op andere fora dat er veel vragen zijn omtrent het gebruik van Google Adwords. Het lijkt me een goed idee om hier een nieuw onderwerp over te starten.

Wat zijn uw Google Adwords vragen?

Ik wil hieronder graag uw vragen zo goed mogelijk beantwoorden en ik hoop dat andere forumleden bereid zijn om hier een steentje aan bij te dragen. Dus, stel alstublieft hieronder uw Google Adwords vraag en ik doe mijn best om uw vraag te beantwoorden.
Goede les, let op de zoekwoorden en schakel anders exacte zoekwoorden in zodat je de juiste doegroep bereikt, kan anders een dure grap worden.
dakbedekking makkelijk inkopen bij www.doehetzelf-dakbedekking.nl

8.725 klikken maar geen bezoeken?

3
In één van mijn Adwords campagnes heb ik een totaal van 8.725 klikken in de afgelopen maand. Het aantal bezoeken daarentegen staat op nul.. Evenals de gem. tijd op site, bouncepercentage, nieuwe bezoeken en opbrengst.

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is?

Alvast bedankt voor de reactie!
Megagadgets.nl The power to surprise

4
Verkeerde Analytics code neergezet?
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
A. Loomans schreef:Verkeerde Analytics code neergezet?
Bedankt voor je reactie.
Dat ga ik nu onderzoeken.. De andere campagnes doen het namelijk wel gewoon.
Megagadgets.nl The power to surprise

7
anoukvelde schreef:
A. Loomans schreef:Verkeerde Analytics code neergezet?
Bedankt voor je reactie.
Dat ga ik nu onderzoeken.. De andere campagnes doen het namelijk wel gewoon.
En, lag het daar aan?

De eerste paar dagen kan het zijn dat er nog niets komt te staan trouwens, dan zijn ze eerst wat gegevens aan het verzamelen.
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!