Bekend met Sira Logistics of VerzendPro Guldenpostzegel?

1
Zijn er hier toevallig mensen bekend met Sira Logistics en Verzendpro??


Ik ben er namelijk nog niet over uit hoe ik de producten op mijn webwinkel ga verzenden. Ik zit namelijk met 2 OPTIES


OPTIE1

Ik heb dus contact gehad met Sira Logistics, deze hebben mij een offerte opgestuurd.

OPTIE 2


Via Verzendpro.nl

Zij gebruiken de oude postzegels nog. Namelijk de guldenpostzegels. Verzendpro verkoopt postzegels met een waarde van €6,75 voor €4,73 INCL BTW


Dit wil zeggen dat Verzendpro per verzending goedkoper is.

Nadeel is alleen dat het er misschien minder professioneel uit kan gaan zien met verzendpro postzegels. Ook is het nadeel eraan dat ik de producten zelf naar het postkantoor moet brengen.


Nadelen voor Sira Logistics is dat de pakketten al tussen 14:00 uur en 15:00 uur ophalen. Dit terwijl ik hanteer op mijn site voor 16:00 uur besteld is morgen op voorraad op werkdagen.

Hier zou ik me dus niet aan kunnen houden, en Sira Logistics is tenslotte duurder dan als ik het zou verzenden met Verzendpro.


Nu is dus mijn vraag zijn er mensen die al bekend zijn met Verzendpro en Sira Logistics ?



Alvast Bedankt!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Iemand bekend met SiraLogistics?ofVerzendPro Guldenpostz

5
etodjo schreef:Geachte heer, Bijgaand treft u de offerte voor het versturen van pakketten....
Even offtopic maar belangrijk voor iedereen hier om te weten: Een e-mail is een vertrouwelijk stuk communicatie. Het wordt (door ons - Webwinkelforum.nl) niet op prijs gesteld als je zonder toestemming van de verzender hier e-mails of ander vertrouwelijk of auteursrechtelijk materiaal (zoals teksten van websites e.d.) kopieert. Wees hier dus voorzichtig mee!

Re: Iemand bekend met SiraLogistics?ofVerzendPro Guldenpostz

6
Dirkjan schreef:Even offtopic maar belangrijk voor iedereen hier om te weten: Een e-mail is een vertrouwelijk stuk communicatie.
Voor de volledigheid: met publicatie van e-mail schendt je het briefgeheim en het communicatiegeheim en die zijn strafrechtelijk beschermd. Je bent dan niet slechts in overtreding (kan worden afgedaan met een administratieve boete), maar pleegt een strafbaar feit (voorkomen voor de meervoudige strafkamer, strafblad, enzovoort).

En meer praktisch: dit geldt bijvoorbeeld ook voor bedankmailtjes van tevreden klanten. Als je die als "testimonials" in je webwinkel wilt publiceren, is het verstandig de afzender altijd vooraf om toestemming te vragen.
StoreCore.io

Re: Bekend met Sira Logistics of VerzendPro Guldenpostzegel?

7
één van onze leveranciers gebruikt de verzendprozegels, wat een drama dingen zijn dat het halve pakket zit in één klap vol. We hebben hier ook gemerkt dat de pakketjes soms later aankomen omdat er blijkbaar toch iemand bij TNT die aan het optellen is of waarde wel klopt.

het voorbeeld wat op de website wordt getoond is nog een nette variant, we hebben pakketten gekregen waarbij zowat een half A4-tje was volgeplakt met zegels uit het jaar kruik. Misschien dat een filatelist er blij van wordt maar voor mij is het een amateuristisch geheel.

Re: Bekend met Sira Logistics of VerzendPro Guldenpostzegel?

9
vince75 schreef: het voorbeeld wat op de website wordt getoond is nog een nette variant, we hebben pakketten gekregen waarbij zowat een half A4-tje was volgeplakt met zegels uit het jaar kruik. Misschien dat een filatelist er blij van wordt maar voor mij is het een amateuristisch geheel.
Ik heb nog geen klanten horen klagen dat het er niet netjes uitzag. Door de lage prijzen van de zegels kun je je verzendkosten laag houden. Dat is wat klanten erg waarderen en veel op letten.
Enne...het halve A4-tje vol zegels heb ik nog niet gezien en ik heb er toch al zat verzonden!

Re: Bekend met Sira Logistics of VerzendPro Guldenpostzegel?

11
Maar heeft de poster als nagedacht over DHL4You?
Is een mogelijkheid, alleen voor mij niet meer. Er is de afgelopen tijd redelijk wat mis gegaan. Dit was voor mij een reden om DHL4You niet meer te gebruiken. Hoewel op deze manier wel redelijk voordelig verzenden mogelijk is (dat is dan wel weer een pluspunt).

Re: Bekend met Sira Logistics of VerzendPro Guldenpostzegel?

13
Zeggen dat ze langs zijn geweest terwijl dit niet het geval was (meerdere keren zelfs), pakketjes die dagen langer dan normaal onderweg zijn dan normaal en als topper een pakket gewoon bij iemand in de tuin neerzetten en weggaan.
Het laatste punt was voor mij het moment om te stoppen en over te gaan naar een andere partij. Daarnaast was er ook het nadeel dat de pakketten bij het servicepunt al om 13:00 uur werden opgehaald. Hierdoor werden bestellingen die bijvoorbeeld op vrijdagmiddag gedaan werden regelmatig pas op donderdag bezorgd.