Goedkoper naar Belgie

1
Ik ben benieuwd voor welke prijs jullie naar Belgie pakketpost sturen?

We hebben nu bijna geen bestellingen uit Belgie, logisch want we vragen 14 euro incl btw.
Wordt wel gehalveerd vanaf 50 euro, dus dan kosten 7 euro maar men is er nog niet zo gecharmeerd van. Echter zou ik niet weten hoe het goedkoper te maken en mezelf niet in de vingers te snijden.

Ik zit bij twee bedrijven die aanbieden via TNT.
De 1 vraagt 11,50 naar Belgie + 0,35 cent per kg.
De andere vraagt 8,62 naar Belgie + 0,50 cent per kg.

Nu zijn de gemiddelde pakketten naar Belgie zo rond de 5 tot 10 kilo, met soms flinke uitschieters naar boven.
Als ik van 10 kilo uitga dan ben ik 15 euro bij de ene, of 13,62 bij de ander kwijt. Ex btw, dus met die 14 euro ga ik er op achteruit, helemaal als ze de 50 euro behalen.

We halen op dit moment nog geen eens 1 België pakket per maand, dus in aantallen goedkoper krijgen zit er niet in.

Doorlooptijd maakt me niet echt uit, als Belgische klanten bij ons kopen zijn ze altijd erg enthousiast over onze producten, en willen ze deze niet binnen 24 uur thuis hebben, althans dat is geen vereiste :)

Re: Goedkoper naar Belgie

4
DPD had ik al gekeken, maar de kosten zijn daar 12 t/m 22 euro, waarvan de 12 euro tot 50cm is, dus dat zijn erg kleine pakketten, dus helaas is dat ook geen optie.

Wij hebben denk ik een gemiddelde pakket maat van 50x30x30 maar voor Belgie zijn ze vaker groter want dan bestellen ze over het algemeen meer.

UPS kan ik niet echt een duidelijk overzicht vinden van de kosten naar Belgie.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Goedkoper naar Belgie

5
Bij UPS heb je normale prijzen waar je dan korting op kunt krijgen. Deze korting is dan gebaseerd op het aantal zendingen per jaar, nationaal en Internationaal. Als je weet wat je jaarlijkse volume ongeveer is dan zou je ze eens kunnen bellen.

Re: Goedkoper naar Belgie

8
web_starter schreef:DPD had ik al gekeken, maar de kosten zijn daar 12 t/m 22 euro, waarvan de 12 euro tot 50cm is, dus dat zijn erg kleine pakketten, dus helaas is dat ook geen optie.

Wij hebben denk ik een gemiddelde pakket maat van 50x30x30 maar voor Belgie zijn ze vaker groter want dan bestellen ze over het algemeen meer.

UPS kan ik niet echt een duidelijk overzicht vinden van de kosten naar Belgie.
Moet je niet bij DPD zelf kijken maar een subcontractor contacteren... dan worden de prijzen in eens heel anders... Balder Logistiek werd al meermaals genoemd..
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Goedkoper naar Belgie

9
hoe zit het eigenlijk om subcontracters te vinden van DPD

Ik heb DPD al 2 keer gevraagd voor subcontractors in mijn buurt (Belgisch Limburg), maar die laten niks weten.
Balder kost me 11.40 euro van België naar Nederland. is ook de enigste subcontractor van DPD die ik via internet gevonden heb.
Restauratie antieke meubelen - Meubelrestauratie Vaes

Re: Goedkoper naar Belgie

13
Hehe, foutje van mij bedoel ongeacht afmetingen.

Krijg altijd wat argwaan als je het overal voor een hoge prijs krijgt óf laag met allemaal mitsen en maren (tot zoveel kilo, maximaal zo groot), en dan een paar euro onder de gangbare prijs het kunt krijgen bij een bedrijf welke mij tot nu toe nog niet zijn aangeraden óf nog niet ben tegengekomen bij de zoektocht :)

Re: Goedkoper naar Belgie

14
Als je Vekto zijn naam even opzoekt op dit forum weet je dat dat gewoon een ondernemer is zoals de meeste hier en dus geen vervoerder. Vekto levert zijn spullen af via DPD en dat zijn dus DPD prijzen.

Het ligt er ook maar net aan hoeveel je gaat verzenden per maand, want dat kan best flink schelen in de prijs. 12,50 tot 100 pakketten en een euro eraf als je daar boven gaat (zo ongeveer). Simpel een paar staffel prijzen. DPD doet niet zo moeilijk en je pakket mag gewoon tot 31 kilo wegen en is dan nog verzekerd ook.

Het is dus niet raar of ondenkbaar allemaal.

Re: Goedkoper naar Belgie

15
Geachte klanten maar ook mede vervoerders

Wij,Selektpakket.net zijn een pakketdienst die deur aan deur leveren
en nog steeds goedkoper zijn als overige pakketdiensten....

Voor Nederland verwijs ik u door naar onze website http://www.selektpakket.net
ps. deze zendingen worden dezelfde dag uitgeleverd...


Voor Belgie

Ongeacht de bestemming vragen wij 12.00 euro per pakket in belgie
ps.. deze zending wordt binnen 48 uur afgeleverd
de prijzen volgen nog op onze website


dus kijk voor je verzend op http://www.selektpakket.net

Re: Goedkoper naar Belgie

16
@selektpakket: zijn de pakketen dan ook verzekerd/ worden ze aangetekend verstuurd?

Ik heb vorige week een pakket naar Belgie gestuurd voor 20,80, maar deze was wel aangetekend en is de volgende dag al aangekomen. Een boel geld (met Post.nl), maar ik ben er wel zeker van dat het dan aankomt... De andere opties klinken allemaal aantrekkelijk, maar ben je er dan ook zeker van dat het aankomt en zo nee, verzekerd?
http://www.pyjamaonline.nl
Dé site voor betaalbare nachtmode van goede kwaliteit

Re: Goedkoper naar Belgie

18
ja bij ons zijn u pakketten volledig verzekerd
alle pakketten worden bij ons getekend afgeleverd

er is nu een actie voor belgie en nederland

indien u per werkdag 5 pakketten naar belgie stuurt,
betaalt u normaal 11.50 ex btw per pakket = 57.50 euro
nu met de actie betaalt u nu 52.00 euro

indien u per werkdag 5 pakketten naar nederland stuurt,
betaalt u normaal 8.50 ex btw per pakket = 42.50
nu met de actie betaalt u 36.00 euro

Deze actie geldt deze maand voor belgie en nederland.


Voor nieuwe klanten geldt per pakket de eerste 3 maanden 10% korting op de factuur...



Met vriendelijke groet,

http://www.selektpakket.net