Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

5
Zet dat ene horloge (in 9 kleuren) beter op marktplaats. Voor een "horloge webwinkel" valt het een beetje tegen.

Je foto's zijn inderdaad ook niet goed. Je ziet niet eens wat het ding doet. Ik verwacht dat je op deze manier niet echt veel gaat verkopen.

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

6
Retour producten
De afnemer heeft het recht om zonder opgave van redenen de via onze webwinkel aangekochte producten compleet en in volledige en onbeschadigde verpakking retour te zenden binnen 7 dagen na ontvangst. Producten welke niet voldoende zijn verpakt of welke beschadigd en/of niet compleet zijn zullen door ons worden gewijzigd.
Terugstorting van de aankoopsom inclusief de eventuele verzendkosten vindt plaats binnen 15 dagen na ontvangst en acceptatie van de producten.

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

8
Je geeft aan de horloges met brievenbuspost te verzenden, maar rekent voor de verzendkosten E. 6,75. Als klant zou ik dat niet accepteren, veel te hoog.

Nog een taalfout ontdekt:
Meestgestelde vragen: 3.3: "....wordt uw bestelling uiterlijk de binnen twee werkdagen naar ..."

bij 5.4 loopt de tekst door elkaar, waardoor een deel niet leesbaar.

Het assortiment schreeuwt om uitbreiding en betere foto's.

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

10
Hoi Tim,

Je webwinkel ziet er nog erg onprofessioneel uit. Als ik jou was zou ik eerst eens beginnen met een fatsoenlijk ontwerp. Maak de website een stuk rustiger en stem alles op elkaar af.

De kleuren bijvoorbeeld. Ik zie nu zwart, grijs, groen, rood en blauw erg nadrukkelijk terug komen. Beperk dit tot max 2 kleuren.

Maak een schrijfstijl voordat je de teksten van je pagina's vult. De pagina's over ons, verzenden, betalen, retourneren, contact etc. zijn super belangrijk. Deze pagina's heb je nodig om het vertrouwen van de klant te winnen. Ze moeten uitstralen dat je professioneel te werk gaat.

Als je overigens je webwinkel professioneel op wilt zetten, kan ik je Magento aanbevelen. Hier heb ik mijn webwinkel ook in gebouwd. Je bent dan niet afhankelijk van een derde(in jouw geval dus seoshop).

Succes!
Linkbuilding voor webwinkels

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

11
Ik heb jullie opmerkingen geprobeerd te verwerken in onze webshop. Dus duidelijke foto's en een filmpje met wat het horloge nu eigenlijk kan. Ook ben ik bezig met het uitbreiden van het assortiment, maar hier gaan denk ik nog wel een week of 3 overheen. Ook heb ik geprobeerd om de teksten te vertalen naar me doelgroep.

Ik wil jullie daarom vragen om nog een keer te kijken naar de webshop en ik ontvang jullie opmerkingen graag.
http://www.horlogeholland.nl

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

13
Je prijs/populariteit keus etc slaat nog steeds nergens op.

Bij de foto's van de nieuwe Breo heb ik echt zoiets van 'Huh? Hoe lees ik dat nu weer af dan?'

Nog steeds is het gebruik etc van de horloges niet goed omschreven/afgebeeld.

Algemene voorwaarden moeten nog schoongeveegd, je verkoopt geen kranten! :roll:

Wel apart trouwens dat al je producten 'watch' heten en je site 'horloge'. Ik verwacht een ander assortiment als ik je site in Google tegen kom. Stelt teleur dus.

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

14
De video is goed bedoeld, maar werkt voor mij averechts. Een Rolex verkoop je ook niet met een instructievideo voor het verlengen/inkorten van het polsbandje. Dat is toch geen unique selling point (USP)?

Twijfelende bezoekers zien vooral één ding: vingers die druk in de weer zijn met onbegrijpelijke combinaties van knopjes op een goedkoop ogend plastic geval. Ondanks je beste bedoelingen werkt dat averechts. Wegparkeren in servicepagina's en meer inzetten op de sales: waarom moet ik dit horloge kopen?

Andere onderdelen van je site beloven inderdaad nog iets veel, maar daarbij spant het er een beetje om: ga je straks 2, 20, 200 of 2.000 horloges verkopen?
StoreCore.io

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

15
Ik heb totaal geen verstand van het zelf maken van een webshop, maar de dingen die mij opvallen:

1) Ik weet dat je nog niet veel horloges hebt, maar ik zou er persoonlijk 1 product van maken en dan een keuzelijst toevoegen met de kleuren.
Je kunt dan als afbeeldingen alle kleuren in 1 foto zetten.
2) Ik vraag me echt af wat aan de linkerkant ""tags" is. Als ik erop klik, komt er een leeg scherm.
3) waarom lever je niet naar België? Ik zie dat je met TNT verzend. Dat kan ook naar België (en andere landen)
4) Ik kan nergens contactgegevens vinden zoals telefoonnummer, kvk nummer, etc.
5) Als ik rechts op "nieuwste producten" klik, kom ik op een pagina uit die heel ander is dan de website.
http://www.horsetopshop.nl

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

16
Is het de bedoeling dat de site uitgebreid wordt, of koop je telkens een partijtje op en verkoop je dat via deze site?

Ik zou snel afhaken bij zo weinig keus. Dat ik de horloges niet zo mooi vind is mijn smaak en dus niet relevant, maar ik heb weinig keuze, dus klik ik je site weer weg.
Oriënterend om webwinkel te starten...alle hulp is welkom :)

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

18
He gratis horloges!

Als ik er 1 bestel krijg ik heb hem dan ook :D

Tikfoutje bij betaalmethodes:

Met iDeal kunnen jouw aankopen ver,trouwd, veilig en gemakkelijk afgerekend worden

Ik zie bij de uitleg alleen maar IDeal en Paypal staan terwijl er meer betaal ikoontjes staan.

Ik zou nooit zomaar bij 'Cor en Tim' bestellen. Als jij je achternaam al niet wilt geven...

Wat doet dat Nederlandse vlaggetje bovenin? Ik kan niet switchen tussen talen

oh wacht ik zie nu pas bij 'actie' de gratis horloges staan. Ik zie echter niet staan hoeveel geld de verzendkosten nu zijn. Er waarom staat hier nu DHL terwijl elders gesproken wordt over TNT post (het is al een tijdje PostNL)

Je hebt Kiyoh. Waarom verstop je deze? Je hebt wel al klantervaringen (al zijn deze oud)

Ik zie toch een hoop slordigheidjes hoor. Ik zou hier afhaken als klant zijnde. Het komt over alsof het niet zo serieus genomen wordt.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

19
Het Varaantje bedankt voor jouw kritische blik op onze webwinkel.

Het verhaal betaalmethodes heb ik aangepast, het is nu uitgebreider weergegeven, want het klopte inderdaad dat deze pagina nog niet was aangepast.

Het Cor en Tim verhaal heb ik ook aangepast, ik had het zelf nog niet zo bekeken dat dit een struikelblok zou kunnen zijn.

Het Nederlandse vlaggetje zit automatisch ingebouwd in onze software, dit kunnen wij dus niet veranderen.

De actie producten worden verzonden met DHL, omdat dit voordeliger is. Dit heb ik ook aangepast op onze tekstpagina verzenden en retourneren. Ook wordt er nu duidelijk gecommuniceerd wat de gratis horloges, echt kosten.

De Kiyoh widget, is niet goed in te passen in onze licentie shop. Ik ga nog wel proberen om dit op één of andere manier weer te geven.
http://www.horlogeholland.nl

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

21
PeterPastoor schreef:Maar zag ik nou serieus €14,95 aan verzendkosten??
Bij het gratis product zag ik 10 euro aan verzendkosten.

Een beetje gemeen. Want anders betaal je slechts 3 euro aan verzendkosten. Je betaald gewoon 7 euro voor het horloge dat eigenlijk dus niet gratis is.

Wat vervelend is wanneer je twee horloges besteld, één van 50 euro en één gratis spiegelhorloge. Dan betaal je alsnog 10 euro verzendkosten.

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

22
Nee, PeterPastoor wat jij zegt is niet waar. Je hebt niet goed gekeken.

Nee, je betaalt niet 7 euro voor het horloge. Normaliter worden de verzendkosten voor een gedeelte in de prijs verrekend, dat is nu niet het geval. Je betaalt nu voor de verzendkosten en afhandeling. Wij moeten het pakket wegbrengen, inpakken, opvullen, etiketten uit printen etc. En er moet BTW betaalt worden. Het horloge wordt dus ook niet betaalt.

Ik ben wel met je eens dat het probleem van die verzendkosten een lastig probleem is. Dit is niet op te lossen, jammer genoeg.
http://www.horlogeholland.nl

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

24
TimdeMol schreef:Nee, PeterPastoor wat jij zegt is niet waar. Je hebt niet goed gekeken.
Zo zou ik het niet interpreteren. Jij bent blijkbaar niet duidelijk genoeg ;) Als een klant het niet goed begrijpt is deze weg. Je hebt dan geen kans het nog even uit te leggen.

Verder vind ik dit wel een beetje een afknapper:

Aantal horloges Verzending en afhandeling
1 horloge €9,95
2 horloges €14,95
3 horloges €19,95
4 horoges €24,95
5 horloges €29,95
6 horloges €34,95
7 horloges €39,95
8 horloges €44,95

De horloges zijn dus toch niet gratis. Ik weet niet of het een pakket is of door de brievenbus kan maar 44.95 voor 8 horloges.... Dit nodigd ook een beetje uit voor iemand om dan maar 2.000 horloges te bestellen. Doe dan een max per klant ofzo
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: [horlogeholland.nl] Graag tips en opmerkingen

25
Nou volgens mij kan het niet duidelijker. Er staat hoeveel horloges en kosten, hij heeft dus echt niet goed gekeken.

De actie was in principe voor 1 horloge, maar dat was niet in te passen in het systeem. Ik heb het toen opgelost, door maximaal 1 horloge van elke kleur te kunnen bestellen. Uiteraard vind ik het ook niet ideaal, dat er 8 horloges bestelt kunnen worden, maar wij zitten in een webshop met licentie die gewoon zijn beperkingen heeft. Om toch eerlijk en open te zijn hebben wij de volledige bedragen neergezet (na jouw opmerking).

De actie wordt wel gewaardeerd door de klanten, maar jullie blijven alleen over deze actie doorhameren, terwijl ik toch duidelijk ben met de insteek van deze actie.
http://www.horlogeholland.nl