Zet u e-mailmarketing (nieuwsbrieven)in als promotiemiddel

Ja
Totaal aantal stemmen: 2 (50%)
Wel een nieuwsbrief, maar niet als promotiemiddel
Totaal aantal stemmen: 1 (25%)
Nee
Totaal aantal stemmen: 1 (25%)
Totaal aantal stemmen: 4

Promotie richting bestaande klanten

1
Bij promotie van je webwinkel moet het niet blijven bij alleen het bereiken van nieuwe klanten. De bestaande klantenbestand heeft immers een hoge waarde voor je webwinkel.
In elk geval de klanten die zich hebben ingeschreven voor je nieuwsbrief.

Waarom zijn deze subscribers en e-mailmarketing zo belangrijk in uw promotieplan?
De achterliggende gedachte van diegene die zich hebben ingeschreven op je nieuwsbrief was in 95% van de gevallen om op de hoogte te blijven van het productaanbod en aanbiedingen. Deze mensen zijn dus oprecht geïnteresseerd in uw producten en ook door jou over te halen nogmaals een aankoop te doen.
Moshi-Toshi E-mailmarketing is een betaalbaar e-mailmarketingplatform dat simpel en makkelijk is in gebruik. Op dit forum helpen we u graag met uw vragen over e-mailmarketing, nieuwsbrieven etc.