Re: Hoe maken jullie adresetiketten? -> Labelworld.nl

31
Wij gebruiken de vellen van ons eigen bedrijf.

Dat zijn A4 formaat papier met 1 of 2 etiketten er in verwerkt.

Erg handig om snel een factuur en adres etiket te maken in 1 print..

De moeite waard om eens te kijken, al vaak besteld.

Goede service en telkens netjes binnen de aangegeven tijd geleverd gekregen.

Re: Hoe maken jullie adresetiketten?

34
Ik doe het ook met de dymo en ook de digitale postzegels print ik er me euit..
Ik heb de wat oudere model dymo400

als de zaken goed gaan vervang ik hem mishien nog wel eens voor een dubbele, waar een dikke en dunne rol in kan ;-)(ik zeg als he) whahahhaa
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hoe maken jullie adresetiketten?

35
Hallo, ik ben nieuw hier. Gisteren heb ik contact gehad met aquivemedia de link naar hun website was al eerder gepost in de dit topic (zo kwam ik ook op het idee). Ik had gevraagd hoe dat nou zat met hun koppeling. Het blijkt nu dat ze deze kant en klaar verkopen in hun shop. Zojuist aangeschaft, ik ga het installeren, ik laat nog wel even weten hoe dat ging en wat mijn bevindingen zijn. Ik was eerst terughoudend, maar de demo werkte perfect. De link naar de Magento module vind je dus hier: http://www.aquivemedia.nl/shop/dymo-lab ... nsion.html

Re: Hoe maken jullie adresetiketten?

38
Wouterjan schreef:Je moet gewoon een labelwriter 450 kopen oid. Werkt echt het beste.
Klopt helemaal,
is afhankelijk hoeveel etiketten jij print per dag of per jaar.
Mijn kleinkinders doen ruim 10.000 pakketten per jaar en dan is zo een professionele printer toch een beter kwaliteit.
( grijs/groen met zwart bovenkant, sorry ben naam even kwijt door old men moment )
marktplaats, 90% van de betalingen verloopt zonder betaalsysteem zoals ideal :)
Ondernemen is vooruitzien
Meer ondernemen minder prietpraat

Re: Hoe maken jullie adresetiketten?

39
SalamiY2k schreef:Hallo, ik ben nieuw hier. Gisteren heb ik contact gehad met aquivemedia de link naar hun website was al eerder gepost in de dit topic (zo kwam ik ook op het idee). Ik had gevraagd hoe dat nou zat met hun koppeling. Het blijkt nu dat ze deze kant en klaar verkopen in hun shop. Zojuist aangeschaft, ik ga het installeren, ik laat nog wel even weten hoe dat ging en wat mijn bevindingen zijn. Ik was eerst terughoudend, maar de demo werkte perfect. De link naar de Magento module vind je dus hier: http://www.aquivemedia.nl/shop/dymo-lab ... nsion.html
Als je reclame voor je eigen bedrijf wilt maken moet je dat niet op deze manier doen. Als je het dan toch doet, wees dan ook zo slim om geen profiel naam te gebruiken die aan jezelf te linken is via google... :lol:

Re: Hoe maken jullie adresetiketten?

40
Aantal vragen (betreffende de Dymo (450)) nu ik een leuke heb gezien voor 91 euro met 520 labels:

1. Wat is het verschil tussen etiketten en labeletiketten?
2. Heb je voor een digitale postzegel een ander etiket nodig dan om een adres te printen?
3. Wat is een thermische printtechnologie? ( kan dit uitlekken met water? )

Je ziet zo veel verschillende termen e.d.
Retouradres etiket, etikel voor postzegel, verzendadres etiket.. Dan weer een thermische printtechnologie.. Begrippenlijst is niet overbodig op dergelijke websites.

Re: Hoe maken jullie adresetiketten?

42
Rudy schreef:
SalamiY2k schreef:Hallo, ik ben nieuw hier. Gisteren heb ik contact gehad met aquivemedia de link naar hun website was al eerder gepost in de dit topic (zo kwam ik ook op het idee). Ik had gevraagd hoe dat nou zat met hun koppeling. Het blijkt nu dat ze deze kant en klaar verkopen in hun shop. Zojuist aangeschaft, ik ga het installeren, ik laat nog wel even weten hoe dat ging en wat mijn bevindingen zijn. Ik was eerst terughoudend, maar de demo werkte perfect. De link naar de Magento module vind je dus hier: http://www.aquivemedia.nl/shop/dymo-lab ... nsion.html
Als je reclame voor je eigen bedrijf wilt maken moet je dat niet op deze manier doen. Als je het dan toch doet, wees dan ook zo slim om geen profiel naam te gebruiken die aan jezelf te linken is via google... :lol:

1. Niks volgens mij.
2. Zou ik even bij postnl zelf vragen. Maar een normaal formaat sticker is genoeg, ik gebruik 32 mm bij 87 mm en dan is groter dan nodig.
3.Gebeurt met warmte, maak merk je niks van. En kan best tegen beetje water.