AV opstellen

1
Ik zoek iemand die kan helpen met het schrijven of het aanpassen van een AV template aan mijn webshop. Wie zou hier mee kunnen helpen? En heeft er ook kennis en ervaring mee?

Re: AV opstellen

2
Er zijn templates beschikbaar, daar hoef je alleen maar je NAW gegevens in te vullen. Verder mag je ook gewoon de AV kopieren van een bestaande shop. Hier kunnen geen copyrights of wat dan ook op zitten. Tip: Niet vergeten om de naam van die bestaande shop er goed uit te halen.

Re: AV opstellen

3
Klopt, ik wil niet helemaal opnieuw beginnen. Maar er zijn enkele kleine details die ik er nog in wil hebben en juridisch goed wil hebben kloppen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: AV opstellen

6
Maurice schreef:Het voorbeeld model van de KVK in samenwerking de thuiswinkel.org thuismerk samengesteld
is wellicht iets voor je..
Let er wel op dat als je het model van Thuiswinkel.org gebruikt dat je er uit haalt dat je lid bent en dat eventuele geschillen door de Thuiswinkel Commissie behandeld worden. Want dat worden ze niet als je geen lid bent ;)

Re: AV opstellen

7
Wouter Hol schreef:
Maurice schreef:Het voorbeeld model van de KVK in samenwerking de thuiswinkel.org thuismerk samengesteld
is wellicht iets voor je..
Let er wel op dat als je het model van Thuiswinkel.org gebruikt dat je er uit haalt dat je lid bent en dat eventuele geschillen door de Thuiswinkel Commissie behandeld worden. Want dat worden ze niet als je geen lid bent ;)
Dat moet voor zich spreken neem ik aan :)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.

Re: AV opstellen

11
Met goede voorwaarden en additionele papperassen valt en staat een onderneming,
Nu heb ik geen idee hoever jij bereid bent om te gaan of je het als bijverdienste ziet.

Wil je voor een hoofdinkomen gaan is overleg met b.v. een partij als ictrecht geen overbodige luxe.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.

Re: AV opstellen

12
Tja, aangezien ik geen duizenden euro's omzet/winst verwacht is dat gewoon niet rendabel. En bovendien denk ik eerlijk gezegd dat er genoeg dat niet altijd zo'n uur bedrijf de enige oplossing is die echt voldoet aan juridisch goed kwaliteit.

Re: AV opstellen

13
Ik ben persoonlijk van mening dat je niet blind mag en kan staren met juridische zaken met wat je op internet vind. Ook hier vind je wel veel tips maar elke branche kent zijn valkuilen welke wij ook neit allemaal voor je kunnen beantwoorden.

Dit forum geeft je handvaten, geen kant-en-klare oplossingen :)

Importeer maar eens electronica zonder goede keuringlabels, en er zou maar iets in de fik vliegen of lichamelijke schade opleveren. Dan kost het je meer :)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.

Re: AV opstellen

14
Ja maar het gaat hier om S--tui-ter-ballen. Dus dat risico valt wel mee. :P
Er moet eigenlijk maar een extra toevoeging. En dat is dat bij retouren de Sballen niet beschadigt mogen zijn.

Re: AV opstellen

15
Dat is inderdaad een stuk minder spannend :)
Maar ga je een complete "onderneming" opzetten (hoort wel hoor i know) voor de verkoop van 1 set stui ter din gen?

Maak dan geen grote tierlantijnen webpagina maar juist een duidelijke en licht komische landingspagina waar je verder begeleid naar betaalproces. Ik zou ook dan zeker werken met een one page checkout :)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.

Re: AV opstellen

16
Ja ik wil het van klein beginnen. En dan langzaam misschien meer soorten/maten. En misschien daarna aan speelgoed winkels verkopen met pakketen met toonbank showdoos ofzo.

Re: AV opstellen

18
Wouterjan schreef:Er moet eigenlijk maar een extra toevoeging. En dat is dat bij retouren de Sballen niet beschadigt mogen zijn.
Dat staat in de standaard voorwaarden toch al?

Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Bijv. als extra toevoegen, alleen testen op gladde oppervlakten, niet op stoeptegels of iets dergelijks, dan blijft de bal netjes en kan de consument m toch testen.
Moet te doen zijn lijkt mij :wink: