Re: Sisow/Assurepay

32
Ik had ooit een storing, stuurde een mail en had binnen 24 uur contact.
Er staat toch ook een telefoon nr op de site, wordt er ook niet opgenomen dan?

Ik kreeg gisteren ook een uitbetalings mail.

Ik krijg alleen geen mail volgens mij als de klant de site meteen dicht gooit na de bestelling en dus niet afwacht en dus niet doorgestuurd wordt naar ideal of zo..Dat zijn dat de zogenaamde mislukte, maar dat kan sisow dan niet door geven omdat de klant niet bij hun online is geweest.

Re: Sisow/Assurepay

33
moncherry schreef:Ik had ooit een storing, stuurde een mail en had binnen 24 uur contact.
Er staat toch ook een telefoon nr op de site, wordt er ook niet opgenomen dan?

Ik kreeg gisteren ook een uitbetalings mail.

Ik krijg alleen geen mail volgens mij als de klant de site meteen dicht gooit na de bestelling en dus niet afwacht en dus niet doorgestuurd wordt naar ideal of zo..Dat zijn dat de zogenaamde mislukte, maar dat kan sisow dan niet door geven omdat de klant niet bij hun online is geweest.
Ik krijg dan wel een mail van expired. Meestal na iets van een half uur.

En de succescolle betalingen krijgen we ook gewoon :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Sisow/Assurepay

34
Geen problemen hier.

Ben sinds begin van de week overgestapt naar sisow en alles was in een halve dag geregeld.
Ook mailcontact gaat prima.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Sisow/Assurepay

35
Nee die krijg ik dus niet de exper.....Ik heb het e-mail adres al veranderd loopt niet via mijn website profider! maar via kpn..
De succes wil ook nog wel eens overslaan, maar die dan dat die betaald is als in inlog bij sisow..
Handig is dit allemaal, heb er ook al contact over gehad. Hun zeiden dat het aan mijn profider lag(?) van des tijds de website, maar via kpn gebeurt precies hetzelfde,,

Verder gaat het allemaal goed volgens mij..