Uw mening onze ervaring.

1
Onlangs een webwinkel begonnen http://www.doehetzelf-dakbedekking.nl

En al een aantal bestellingen ontvangen maar dan komt het bezorgen, in goede samenwerking met een leverancier oplossing gevonden 50 afhaal punten in heel Nederland.

De vraag is moet je ideal of anders aanbieden? ik stuur de factuur per mail dan kan de klant toch met telebankieren betalen.

Graag uw mening!
dakbedekking makkelijk inkopen bij www.doehetzelf-dakbedekking.nl

2
Zie dat je ook een biedmeer webwinkel hebt. Als je een bankrekening bij de Rabobank hebt, is ideal de volledige versie gratis voor jou. En als je die aangevraagd hebt dan is alleen de code plakken bij betaalmogelijkheden en klaar. Anders een payment service provider, maar daar heb ik geen ervaring mee. Zou het wel doen is toch ideaal als ze meteen met ideal betalen. (mooie slogan)
For a fabulous life...

3
Ideal is eenvoudig en betrouwbaar voor de klant en voor jou. Jij hebt gelijk je geld en hoeft niet vervolgens (dagen) te wachten voordat de klant tijd heeft gevonden om je factuur over te maken. Met ideal vergroot je zeker de kans dat men eerder bij jou besteld.

Ideal bij de ING is gratis daar betaal je alleen per transactie, je hebt ook nog service payment providers. Keuze zat. Je zal in ieder geval geen hoge vaste kosten hebben om deze extra service aan te bieden.

Succes!

4
De instapversie van iDEAL is bij Rabobank, ING en ABN-AMRO in ieder geval gratis. Je betaald dan alleen per transactie. Heb je geen zakelijke bankrekening kan je altijd via Mollie, ICEpay, Multisafepay, Ogone of Buckaroo iDEAL aanbieden.

Ik heb net via mollie voor een klant iDEAL ingebouwd en zijn conversie is met 100% gestegen binnen 2 week. Dus iDEAL zou ik zeker gaan aanbieden.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Het grote voordeel van iDeal is dat je niet dagelijks je bankrekening hoeft te controleren of de klant z'n factuur eindelijk al eens heeft betaald. Je hoeft hem/haar ook geen herrinneringen meer te sturen.

Je weet gewoon met iDeal, dat je een bestelling ook meteen kunt uitleveren. Want er is al betaald. Het scheelt voor jou als webwinkelier gewoon een hoop tijd en evt. frustratie 8)
[size=75][url=http://www.zonwering-rolgordijnen.nl/rolgordijnen-verduisterend]Rolgordijnen verduisterend op maat gemaakt[/url][/size]

6
Bij het abonnement van biedmeer wat je hebt, is het implementeren van iDEAL echt een fluitje van een cent. Ik heb het zelf afgelopen week ook net gedaan en ik ben zelf echt GEEN web-programmeur of wat ook. Het was echt een kwestie van de aanvraag de deur uit doen ( via ING, online.. in mijn geval) en een paar dagen later was het klaar! Bij je webshop kan je het eenvoudig aan vinken en da's eigenlijk alles.

7
Bedankt voor jullie antwoorden en advies heb ideal lite aangevraagd, ben benieuwd.

Ook heb ik 1 echte fraude bestelling gehad, klant had complete identiteit van een bedrijf overgenomen. Gelukkig kwam ik er op tijd achter.

TIPS EN ADVIES of opbouwende kritiek over onze webwinkel zijn van harte welkom.
dakbedekking makkelijk inkopen bij www.doehetzelf-dakbedekking.nl

8
Als je voor je biedmeer winkel een iDEAL aanvraag doet, moet dat volgens mij een "advance" zijn. (als ik die term goed onthouden heb tenminste).

Kijk even op de site van biedmeer en zoek bij de support afdeling bij iDEAL. Geloof me, het klinkt allemaal ingewikkelder dan het is. ;)

9
Verkoper schreef:Als je voor je biedmeer winkel een iDEAL aanvraag doet, moet dat volgens mij een "advance" zijn. (als ik die term goed onthouden heb tenminste).

Kijk even op de site van biedmeer en zoek bij de support afdeling bij iDEAL. Geloof me, het klinkt allemaal ingewikkelder dan het is. ;)
onderstaand artikel van Bied meer:
BiedMeer ondersteunt iDEAL van de Rabobank.

BiedMeer biedt ondersteuning aan zowel de Lite als de Professional iDEAL variant. Wij hebben met de Rabobank de afspraak dat onze klanten de Professional aansluiten mogen afnemen voor de prijs Lite variant
dakbedekking makkelijk inkopen bij www.doehetzelf-dakbedekking.nl

10
doehetzelf-dakbedekking schreef:
Verkoper schreef:Als je voor je biedmeer winkel een iDEAL aanvraag doet, moet dat volgens mij een "advance" zijn. (als ik die term goed onthouden heb tenminste).

Kijk even op de site van biedmeer en zoek bij de support afdeling bij iDEAL. Geloof me, het klinkt allemaal ingewikkelder dan het is. ;)
onderstaand artikel van Bied meer:
BiedMeer ondersteunt iDEAL van de Rabobank.

BiedMeer biedt ondersteuning aan zowel de Lite als de Professional iDEAL variant. Wij hebben met de Rabobank de afspraak dat onze klanten de Professional aansluiten mogen afnemen voor de prijs Lite variant
Excuus, ik zat met de ING in mijn hoofd.