Aanmelden op Onlinewebshopgids.nl

1
Beste forumlezer,

Wij zijn in Februari 2011 een project gestart waarbij het mogelijk is voor webshops om gratis een volledig profiel aan te maken. Wij merkten namelijk dat vele webshop bezoekers bijvoorbeeld vooraf willen weten wat de verzendkosten en betaalmogelijkheden zijn.

Nu hebben wij een grote webshop gids gemaakt waar u als webshop eigenaar uzelf gratis aan kan melden en een mooi profiel kan maken. Ook kunt u artikelen toevoegen aan uw profiel, om deze meer onder de aandacht te brengen.

Neem eens een kijkje op onze nieuwe Online webshop gids en plaats gratis uw profiel om zo bezoekers naar uw webshop te leiden met volledige informatie.

http://www.onlinewebshopgids.nl

Wij beginnen in April met het werven van vele bezoekers en een grote marketing campagne zodat het een voordeel is voor zowel de webshop bezitter als de bezoeker die keuze heeft uit vele webshops.

Groetjes Melanie :wink:

Re: Aanmelden op Onlinewebshopgids.nl

2
Even een kleine feedback:

"Als ik mij verveel kan ik lekker kijken naar nieuwe webshops"

Leuk zinnetje zou je denken, maar de negativiteit straalt er vanaf.

De tekst staat ook niet in een continu loop, dus neemt dat bannertje alleen een hoop ruimte in nu.

Als ik op een shop klik kan ik niet meer terug zonder opnieuw de site te moeten laden (terugknop browser).

In de shop info staat 'VerzOndkosten'

Re: Aanmelden op Onlinewebshopgids.nl

3
Waar zit jullie verdienmodel?

In de algemene voowaarden, die ik trouwens zelf moest opzoeken (er stond geen link bij het aanmeldformulier!) wordt gesproken over credits. Op de rest van de site staat verder niets over credits voor zo ver ik kan zien. Wat is credits en wat kan ik er mee?

Re: Aanmelden op Onlinewebshopgids.nl

4
Wouter Hol schreef:Waar zit jullie verdienmodel?

In de algemene voowaarden, die ik trouwens zelf moest opzoeken (er stond geen link bij het aanmeldformulier!) wordt gesproken over credits. Op de rest van de site staat verder niets over credits voor zo ver ik kan zien. Wat is credits en wat kan ik er mee?
Daarnaast wat denken jullie toe te voegen, het is namelijk niets nieuws.
Is een webwinkel keurmerk zinvol?
Hoe verzin ik een naam voor mijn webwinkel?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Aanmelden op Onlinewebshopgids.nl

5
Aanmelden kan geen kwaad denk ik maar bij het registratiefomulier mis ik toch nog wel wat opties:

Verzendkosten €
Ik hanteer verzendkosten (5,95) maar bij bestellingen boven € 150,- vervallen de verzendkosten. Dit kan ik hier nu niet kwijt. En de insteek van jullie website is juist om een goed inzicht te geven in de verzendkosten...

Keurmerk webshop
Mijn keurmerk staat er niet bij dus noodgedwongen geen keurmerk?

Verzendmogelijkheden
Ik verstuur alles met UPS, staat niet in de lijst...

Voorwaarden
Ik moet aanvinken met de voorwaarden akkoord te gaan maar kan deze niet simpel openen in een pop-up (FireFox).

Voor de rest ziet de site er wel mooi uit, je kunt zien dat er webbouwers aan de slag zijn gegaan :) Inkomsten zullen worden gehaald door het kopen van credits om extra artikelen te kunnen plaatsen en eventueel opdrachten voor het aanpassen van iemand zijn/haar shop denk ik? Vind dit overigens wel een vreemde zin:
Elke volgend artikel kost 1,50 euro. Wij rekenen deze kleur prijs
kleur prijs?

Re: Aanmelden op Onlinewebshopgids.nl

9
Goeden morgen allemaal!

Bedankt voor alle goede reacties en opbouwde tips. Er moet inderdaad nog veel gebeuren, maar daarom is deze fase er ook. Ik wilde eerst dat webshops zich aan zouden melden en daarna de marketing. Doordat webshops zich aanmelden komen er altijd dingen omhoog, zoals dat de categorie Kunst mist bijvoorbeeld.

Credits, die kan je kopen in het beheer als je een webshop hebt en die kan je uitgeven, dat je bijvoorbeeld actie artikelen aan je profiel vast maakt. Dus je kan dan bijvoorbeeld je best verkopende artikelen toevoegen aan je profiel en deze is dan zichtbaar op je profiel en op de site. Dus kost dan 1,60 euro per artikel. Zodat ik mijn marketing en hosting er uit kan halen.

Ik wil eerst voor vele bezoekers op mijn website ipv een groot geld verdien model. Dit omdat het opzetten al aardig veel kost.

Ik kan niet op elke antwoord van jullie apart een antwoord geven, maar ik schrijf de verbeter punten op!

Groetjes Melanie

Re: Aanmelden op Onlinewebshopgids.nl

10
Veel van jullie punten heb ik al netjes aan laten passen! Bedankt voor de tips. Het
enige wat ik niet kon vinden was van frafra, waar had jij die tekst gevonden?
Elke volgend artikel kost 1,50 euro. Wij rekenen deze kleur prijs

kleur prijs?
De webshop keurmerk aanvulling én de verzendkosten moeten nog aangepast worden, maar gaat ook deze dagen gebeuren :D

Re: Aanmelden op Onlinewebshopgids.nl

11
Als je ook Belgische websites wilt aantrekken. (Veel Belgen kijken op Nederlandse sites hoor :-) )
Vergeet dan niet de betaalmogelijkheden (bancontact-mistercash)van België en de transportmogelijkheden (bijvoorbeeld "de Post") en de 2 Belgische keurmerken.


Ook misschien een idee om Kiala als verzending erbij te zetten.

Re: Aanmelden op Onlinewebshopgids.nl

13
Inderdaad voor België zouden de labels Becommerce en Unizo (de 2 belangrijkste) er toch mogen bijstaan.
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 29 juni 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar "behang op maat" verwijderd. Wat heeft dat nou weer te maken met het onderwerp?