Starten webwinkel woonaccessoires e.d.

1
Graag zou ik een eigen webwinkel willen starten met woonaccessoires. Heb al veel gelezen op het internet over hoe je dat moet doen etc etc etc, maar zie door de bomen het bos niet meer, zoveel informatie!

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dat moet opzetten? Wat ik moet regelen, waar ik moet aan voldoen, valkuilen, etc.

Alvast bedankt!

Re: Starten webwinkel woonaccessoires e.d.

2
Ik zeg lees dit gehele forum door en dat weet je het voor een groot deel. Heb je dan nog vragen, kun je uiteraard bij ons terecht :)

Als je wilt ondernemen moet je ook zelf wat ondernemen. Op dit forum staat bijna alle informatie die je nodig hebt. Niet makkelijk maar een topic openen op dit forum en hopen dat iedereen net maar voorkauwt. :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Starten webwinkel woonaccessoires e.d.

3
AngeliqueB schreef:[...] maar zie door de bomen het bos niet meer, zoveel informatie!
Door dat oerwoud lopen allerlei wandelpaden en fietsroutes die uiteindelijk allemaal uitkomen bij een webshop langs de digitale snelweg. Maak je reis alsof je een dagje-uit bent in moeder natuur, niet alsof je begint aan een helse survivaltocht door de wildernis...

Pak het anders aan zoals een ondernemer of projectmanager het vaak doet. Zet je belangrijkste vragen of de grootste knelpunten dit weekend eens op papier en vink ze daarna één voor één af. Probeer niet alles in een keer op te lossen.
StoreCore.io

Re: Starten webwinkel woonaccessoires e.d.

4
Ward schreef:
AngeliqueB schreef:[...] maar zie door de bomen het bos niet meer, zoveel informatie!
Door dat oerwoud lopen allerlei wandelpaden en fietsroutes die uiteindelijk allemaal uitkomen bij een webshop langs de digitale snelweg. Maak je reis alsof je een dagje-uit bent in moeder natuur, niet alsof je begint aan een helse survivaltocht door de wildernis...

Pak het anders aan zoals een ondernemer of projectmanager het vaak doet. Zet je belangrijkste vragen of de grootste knelpunten dit weekend eens op papier en vink ze daarna één voor één af. Probeer niet alles in een keer op te lossen.
Poëzie. Als het mag ga ik die ooit nog es gebruiken. Met bronvermelding uiteraard!

Voor een eerste stappenplan kun je deze link eens gebruiken. 
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Starten webwinkel woonaccessoires e.d.

5
HOi Angeliqeu

HOe staat het met je woonwebwinkel??
Ik ben ook erg druk met een webwinkel in woonaccesoires, maar ben er achter dat ik niet meteen 100 verschillende artikelen kan aanbieden (ivm kosten)

Dus ga me eerst richten op een klein onderdeel van de woonkamer.

Was erg benieuwd hoe ver je nu was en of je al online bent ;-)
En hoe het gaat, wat mee en tegen valt enz.

Groet Manon