Kan iemand mij helpen met deze error in Magento ?

1
Als ik een plaatje bij een bestaand product wil toevoegen of ik wil een compleet nieuwe product toevoegen en ik klik dan op save of save en exit dan krijg ik deze melding:


SQLSTATE[42S02]: Base table or view not found: 1146 Table 'ir7BiJt5x1Tmagen.g5w6_googleshopping_items' doesn't exist


Ik heb het al gevraagd op het magentoforum maar zoals gewoonlijk geen reactie ... en bij ticket support van magento ook niet veel wijzer geworden.
Muurstickers & Sjablonen

Re: Kan iemand mij helpen met deze error in Magento ?

3
dank je wel .. ik had inderdaad al gegoogled maar niet echt gevonden wat ik zocht ...

ik ben er nu dus inderdaad achter dat die hele tabel niet in mijn database staat ...

Dus dacht ik, dan doe ik de module even uninstallen ... alleen krijg ik dat dus niet voor elkaar.

want dan krijg ik deze melding :

CONNECT ERROR: community/Mage_Core_Modules 1.5.0.1 is required by: community/Mage_Ideal 1.1.1, community/Magento_Mobile 1.5.0.0.21.0, community/Interface_Frontend_Default 1.6.0.0-rc1, community/Interface_Install_Default 1.6.0.0-rc1, community/Mage_Centinel 1.6.0.0-rc1, community/Interface_Frontend_Base_Default 1.6.0.0-rc1, community/Phoenix_Moneybookers 1.3.0-rc1, community/Find_Feed 1.1.0-rc1, community/Mage_Compiler 1.6.0.0-rc1, community/Mage_Core_Adminhtml 1.6.0.0-rc1, community/Mage_All_Latest 1.6.0.0-rc1
Muurstickers & Sjablonen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.