Ideal en verder...?

1
Hallo Allemaal,
Ik heb een vraag over Ideal. Ik ben er redelijk uit welke aanbieder ik moet kiezen. Je kiest toch vaak voor de goedkoopste 8) .
Ik heb mijn webwinkel zelf in elkaar geknutseld met html, zonder een winkelmandje etc. en Ideal.Dus gewoon betalen, nadat men een e-mail heeft ontvangen van mijn kant met de totaal kosten.
Kun je zonder een zgn. winkelmandje, toch nog betalen met Ideal? Ik bied wel de optie Paypal aan. Welk ideal systeem kan ik integreren in mijn website?
Webhosting is Webreus.
Han

Re: Ideal en verder...?

2
Je kan ze allemaal integreren, het vergt alleen bij allemaal veel programmeerwerk. Als je shop in HTML staat dan is dat nog een beste klus.

Als je elke bestelling handmatig verwerkt (waarom zou je dat willen doen als er juist -gratis- software is die dat allemaal voor jou doet??) dan zou je ook met een provider kunnen werken die een link naar de betaling kan genereren zodat jij die weer naar de klant kan mailen. Dat scheelt veel programmeerwerk. Houdt er wel rekening mee dat je klant zich misleid gaat voelen als je vermeld dat de klant kan betalen met iDeal en hij er dan vervolgens achter komt dat hij moet wachten totdat jij het mailtje verzonden hebt. Jou klant zit dan immers al klaar met zijn betaalpas en reader, maar moet nog wachten op het mailtje. Dit gaat je veel klanten kosten.
Best vermeld je dus niet op je site dat men met iDeal kan betalen, of zet je er duidelijk bij dat je met een handmatige betaallink werkt die per email verzonden wordt.

Waar je webhosting zit heeft niets te maken met of je wel of geen iDeal kan aanbieden.

Re: Ideal en verder...?

3
Volgens mij kun je via multisafepay ideal betalings opdrachten aanmaken en de url er van wordt dan naar de klant gestuurd. Meen dat ik dat ooit gedaan heb toen ik daar nog bij was.
Ben daar weg gegaan omdat de klant eerst moest inloggen voor dat ze konden betalen.

Ben nu al een tijdje bij sisow en daar kan dat niet.

Re: Ideal en verder...?

4
Hallo,

Bedank voor jullie antwoorden. Nee, ik zet er nog geen Ideal logo bij. Gewoon bellen, e-mail of per post. De HTML site doe ik allemaal zelf, of later wat hulp van mijn neef die bij een software bedrijf werkt en vkijk heeft op dit soort dingen. Hij bood het mij al aan....

Ik zal ook eens rond kijken voor winkelwagen script, ideeen?

Gr. Han
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ideal en verder...?

6
Hallo,

Poeh, dat zijn er genoeg. Ik ben nu zelf bezig geweest met NopCart, heb een pagina gemaakt en dat ziet er niet slecht uit. Is op Javascript. Ik weet niet of daar een betaalsysteem Ideal in kan zetten, maar dat zoek ik wel eens uit. Ik zag op hun website een forum.

Gr. Han

Re: Ideal en verder...?

7
eentje schreef: en zo kunnen we nog even doorgaan.... :)
tomatocart
[url=http://www.lockershop.nl/categorie/lockers.aspx]lockers[/url] en [url=http://www.lockershop.nl/categorie/garderobekasten.aspx]garderobekasten[/url] bestel je bij Lockershop

Re: Ideal en verder...?

9
Komt dat nog voor? Ik dacht dat JavaScript juist aan populariteit won (oa. tov. flash) juist vanwege de mobiele apparaten die het ondersteunen? Maar dat terzijde :)