Re: Ik wil dropship-leverancier worden

3
Dirkjan schreef:Zo werkt het niet. Ondernemen moet je zelf. Gerichte vragen stellen is oké maar zeggen dat je ondernemer wilt worden en dan vragen of iemand dat even voor je wil uitzoeken, is geen optie. Marges, afspraken en voorwaarden zijn zaken die je zelf moet opstellen.
Ik stel juist die vraag om het zelf uit te zoeken. Ik stel juist de vraag om zo de juiste voorwaarde en dergelijke te kunnen opstellen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ik wil dropship-leverancier worden

5
In wat voor producten heb je nu een groothandel dan?

EDIT:
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=2458
Ik heb nog spullen liggen, die ik wel als dropshipping wil versturen.
Sorry kerel, maar dit werkt zo helaas niet.
Zorg eerst dat je een goedlopende groothandel heb met een uitstekend logistiek systeem (=groot magazijn waar je veel kleine pakketjes per uur kan verwerken) en kom dan een keer terug met deze vraag.

Re: Ik wil dropship-leverancier worden

6
Wouter Hol schreef:In wat voor producten heb je nu een groothandel dan?

EDIT:
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=2458
Ik heb nog spullen liggen, die ik wel als dropshipping wil versturen.
Sorry kerel, maar dit werkt zo helaas niet.
Zorg eerst dat je een goedlopende groothandel heb met een uitstekend logistiek systeem (=groot magazijn waar je veel kleine pakketjes per uur kan verwerken) en kom dan een keer terug met deze vraag.
Lijkt me verstandiger dat ik eerst uitzoek wat de mogelijkheden zijn voordat ik een uitstekend logistiek systeem aanschaf. Eerst kijken wat de opbrengsten kunnen zijn voordat je gaat investeren. Enkele ideeën zijn er en ook al besproken met diverse partijen.

Een hoop negatieve reacties hier. Of is dropshipping hier een vies woord?