Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden

46
shopdiva schreef:Wat een tough crowd hier af en toe. Lighten up! Wij doen het lekker zoals wij het zelf willen.
Misschien gaan we ook nog wel een winterstop houden :D :D :D
Succes met je website dan! Ga je het nog moeilijk krijgen. Wat is de moeite om mensen die de moeite nemen om zich op je website aan te melden even een mail terug te sturen?

Re: Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden

47
Dat het enige tijd kon gaan duren stond netjes in de e-mail die alle webshops hebben ontvangen bij het aanmelden. Nogmaals; wij geven geen garantie dat een webshop ook daadwerkelijk geplaatst gaat worden. Ook zal iedereen uiteindelijk bericht ontvangen over het wel en wee van de aanmelding. Maar wij zijn tot niets verplicht!

PS. Verder begrijpen wij de negatieve manier van communiceren op dit forum niet helemaal.. maar dat terzijde.
kijk op ~ http://www.shopdiva.nl ~ alleen de allerleukste webshops!

Re: Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden

48
shopdiva schreef:Dat het enige tijd kon gaan duren stond netjes in de e-mail die alle webshops hebben ontvangen bij het aanmelden. Nogmaals; wij geven geen garantie dat een webshop ook daadwerkelijk geplaatst gaat worden. Ook zal iedereen uiteindelijk bericht ontvangen over het wel en wee van de aanmelding. Maar wij zijn tot niets verplicht!

PS. Verder begrijpen wij de negatieve manier van communiceren op dit forum niet helemaal.. maar dat terzijde.
Ik was inderdaad een beetje negatief. Maar dat komt door de houding die je dan aanneemt. Het was duidelijk dat veel mensen op een reactie wachten. En vervolgens reageer je heel laconiek en kom je met een opmerking dat je misschien nog wel een winterstop neemt ook. Dat lijkt me geen juiste manier van reageren met elkaar.

Maar ik zal wat minder negatief zijn :)

Re: Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden

51
shopdiva schreef:Wat een tough crowd hier af en toe. Lighten up! Wij doen het lekker zoals wij het zelf willen.
Misschien gaan we ook nog wel een winterstop houden :D :D :D
Ja, met zo'n reactie moedig je mensen echt aan om zich bij je aan te melden.... niet dus. :roll: Ben ik even blij dat ik er nog geen moeite voor gedaan heb.

Re: Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden

55
trashydiva schreef:
PeterPastoor schreef:Vandaag een nette mail gekregen dat er veel aanmeldingen zijn en dat ze ons niet vergeten zijn.

Is goed en wordt gewaardeerd. Ik had het alleen liever iets eerder gehad :)
+1

-1 trouwens, want ik vind het nu wel eeeerg lang duren. Stuur dan een afwijzing of iig. IETS.
Van andere sites heb ik al binnen enkele dagen tot max. 2 weken reacties gehad. Jammer, het leek een leuk concept.

Re: Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden

58
Ik was ze alweer helemaal vergeten zeg. Hoe lang kan je er over doen!! Ik heb mij op 16-08 aangemeld, op 17-10 een bericht gekregen dat het toch wel erg druk was, en nu alweer ruim een maand later nog steeds geen reactie. 3 maanden op een reactie wachten is echt belachelijk!!

Waarom begin je zoiets als je er eigenlijk helemaal geen tijd voor hebt? Nu zal er wel weer een strenge opmerking komen van ShopDiva dat wij niet zo moeten "zeuren", en dat ze een of andere winter stop hebben. Ik ben er wel klaar mee.

Re: Shopdiva nodigt webshops uit om zich aan te melden

59
Rudy schreef:en dat ze een of andere winter stop hebben.
:)

Ach ja, had mezelf ook aangemeld maar wel de conclusie al getrokken dat het waarschijnlijk niet past in de doelgroep. De site van Shopdiva ziet er wel erg gelikt uit en ze zullen voldoende aanmeldingen binnen krijgen denk ik zo.