even voorstellen

1
hallo iedereen,
mijn naam is joyce en ik ben op dit moment bezig met mijn eigen webwinkel met kleding uit frankrijk,spanje en italie voor betaalbare prijzen.
ik heb eerst een boekwerk gemaakt over alles waar je van doen krijgt bijgevoegd een verzameling van mijn collectie van contacten die over de jaren gemaakt heb...van marketing tot design etc....
ondertussen heb ik het halve forum hier gelezen en er nog een hoop bijgeleerd en blijf bij leren met zoveel nuttige tips.
op dit moment ben ik bezig met mijn site en die ziet er nu al leuk uit...uitnodigend net alsof je een echte winkel inloopt,maar overzichtelijk zodat de klant geen rare toeren uit hoeft te halen als hij/zij wat koopt en wat ik van uiterst belang vind is snel te werk gaan en klantvriendelijk te zijn en blijven.
ik ben designer/styliste van beroep geweest die veelal in het buitenland heeft gewerkt dus dat is mijn voordeel....en ben nu een beetje uitgereisd en wil meer thuis zijn vandaar de stap om een webwinkel te beginnen.

Re: even voorstellen

4
thx,...ik maak mijzelf ook nieuwsgierig en leuk jullie te ontmoeten hier online ;-)
ik ben iedergeval wel gemotiveerd en heb geloof in het slagen van...ook omdat ik mijn concept voor mij kan visualiseren en dus een duidelijk beeld heb...
ik kijk iedere dag even hier rond en lees alles door en iedereen zijn verhalen en hoor graag iedereen zijn ervaringen en ook waar hij/zij mee bezig zijn.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.