Ikzelf speur al jaren naar interessante artikelen over SEA en SEO. De laatste tijd wordt er steeds minder over deze branche geschreven (nl). Op Forums roept men alleen maar over "weer een huis en tuin SEO boer" Ze zijn een plaag!

Ik zag bij een klant van me zelfs een lijst van producten in de organische resultaten! En dan doel ik niet op Google shopping of extensies! Iemand ooit opgevallen of over gelezen? En heb ik niet bewust gedaan….
Alle oude grote blogs zoals frankwatching en edwords zeggen de laatste tijd veel maar is er nog veel te leren? Ze hebben gelijk. Hun echte USP vertellen ze natuurlijk niet. Dat mogen ze ook niet want ze werken bij grote bureaus.
Maar wat ik wil zeggen, die nieuwe "huis en tuin SEO boer" kan wel eens een hele slimme SEO/SEA boer zijn. Als we alleen maar gaan roepen daar heb je er weer een dan komt het niet goed. Ik hoor hier veel hoe interessant HL is maar online zou ik even verder kijken. Ik heb daar grote wijze jongens afgeknapt zien worden op de gevestigde mods en weg waren ze. Kijk voorral naar het buitenland. HL is zeker interessant maar niet wat SEO SEA betreft. En wie me kent, ik heb het niet over mezelf maar over mensen die nu aan de top staan. (ik verdien een goede boterham maar sta zeker niet aan de top!)