cartridges

1
hallo....zou graag van jullie weten waar jullie je cartridges bestellen.
ik was een beetje aan het rondsurfen op het net en ik heb voor mijn bedrijf een nieuwe printer/scanner etc... gekocht alleen ik word helemaal gek van die sites
er staat zoveel onduidelijke bende op en de prijzen lopen ook door elkaar.
wie weet een goedkoop adres waar je je cartridges kan bestellen.
bedankt alvast ;-)

Re: cartridges

3
Als webwinkel eigenaar moet het toch nog net lukken om zelf iets via internet te bestellen. Gewoon de goedkoopste googelen en bestellen. Simpeler kan het bijna niet.

Re: cartridges

4
PeterPastoor schreef:Ik zou iets van een laserprinter gekocht hebben. Dat scheelt heel veel!
Klopt, de initiële investering in een laserprinter is hoger, maar op den duur ben je per print goedkoper uit en de kwaliteit is aanzienlijk hoger.

Wees hoe dan ook een beetje lief voor je printer, want je hebt hem hard nodig. Van de allergoedkoopste bijvulcartridges kan een printer buikpijn krijgen en daarna spuugt 'ie rommel uit :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: cartridges

5
Wij vervangen altijd de complete laserprinter, want dat is goedkoper dan een nieuwe drum. Ecologisch niet echt verantwoord, economisch wel.

Re: cartridges

6
Mja, dan krijg je weer een nieuwe printer met halfvolle (of halflege ;)) cartridges. Maar inderdaad, als de aanschafwaarde van de printer zelf niet al te hoog is zou ik ook geneigd zijn om een nieuwe printer te halen.

Ik haal overigens zelf mijn toners bij 123inkt.nl

Re: cartridges

7
De drum (niet te verwarren met de toner) staat altijd op maximaal in een nieuwe printer, of in elk geval in die wij altijd aanschaffen. :)

Re: cartridges

8
En welke is dat dan die jullie aanschaffen?

Ik ben ook aan het rondkijken voor een laserprinter of een laser-all-in-one, maar er bestaan zoveel verschillende :?

Re: cartridges

9
thx voor de reacties...
ik geloof dat idd 123inkt het goedkoopst is ;-)))
rudy schrijft dat het makkelijk moet zijn maar het net is overspoelt met cartridgeverkoop dus kan het een kluif zijn om het uit te zoeken.....
en de printer die ik heb dat is een prima printer en print en scant als een gek en misschien is het niet de top of the bill...laserinktjetblablabla ;-)))...maar wanneer het werkt waarom veranderen en ik geloof niet dat het onderdoet qua kwaliteit...en hij valt niet onder de armoedegrens ;-))).
ik begin net met mijn bedrijf en ik ga geld uit geven als er eerst geld binnenkomt...stap voor stap.....

Re: cartridges

10
Babinimo schreef:En welke is dat dan die jullie aanschaffen?

Ik ben ook aan het rondkijken voor een laserprinter of een laser-all-in-one, maar er bestaan zoveel verschillende :?
De HL-2030 of HL-2035. Goedkoop en vlot :)