Webshop Snoopys Te Koop!

1
Aangeboden een webshop in erotische artikelen.

Omschrijving website: Aangeboden een webshop in erotische artikelen.

URL: www.snoopys.nl
Prijs: 750,- euro
Vraagprijs is gebaseerd op 2 x de omzet + bouwen van de site.

Waarom verkopen:

De webshop Snoopys wordt te koop aangeboden omdat ik zelf geen tijd heb om deze te onderhouden en dus ook niet goed in de markt kan zetten i.v.m. andere werkzaamheden. Er is dus nog niet veel promotie gemaakt voor Snoopys op het internet.
Vanzelfsprekend is er wel omzet gedraaid, echter het betreft hier een bescheiden omzet:

Omzet gerealiseerd tot nu toe is: 259,73 euro
Inkoop: 168,83 euro
Winst is: 90,90 euro

De winstmarge ligt op ruim 30%.
Er hoeft voor de webshop geen extra kosten gemaakt te worden voor voorraad omdat het hier een dropshipping betreft.
Bovendien is de hosting nog voldaan tot medio mei 2010.

Webshop werkt met iDeal.
Verkoop inclusief domeinnaam.
Inclusief het programma voor onderhoud/publicatie.
Webshop is eenvoudig te onderhouden, vaste afspraken met leverancier waarbij geen eigen voorraad hoeft te worden gehouden.
Geen minimale bestellingen nodig.

Kort gezegd, wanneer u een goed en redelijk bod doet, kunnen we tot zaken komen. U krijgt dan een webshop die al is opgezet en met relatief weinig moeite kan worden onderhouden, het enige wat u moet doen is een goede naamsbekendheid opbouwen.

Ik hoop op korte termijn van u te horen.

Email: info@snoopys.nl

MvG,
Webmaster Snoopys

2
Ik vind het jammer dat de layout van de winkel enorm saai aan doet en niet in overeenstemming is met de aangeboden artikelen.
De shop daagt niet uit tot verder kijken en er zijn geen beschrijvingen bij artikelen gezet. Een gemiste kans eerlijk gezegd.