[www.jimellys.com] Graag Feedback

1
Beste webwinkelforum-posters,

Wij hebben sinds december 2010 een ontbijtservice. Wij hebben sinds enkele weken een nieuwe website op poten gezet. Hiervoor maakten we gebruik van het Joomla platform, nu maken we gebruik van Wordpress.

We zijn op zoek naar feedback of tips ivm de vormgeving, layout, taal, seo voor onze website.

http://jimellys.com

Alvast bedankt!

Jimelly's

Re: [www.jimellys.com] Graag Feedback

2
Kan je niet beter een echt webwinkel pakket gebruiken? Dan kan iemand iets in het mandje doen en afrekenen. Nu is het eigenlijk nog geen webwinkel, ook omdat er niet online betaald kan worden.

Re: [www.jimellys.com] Graag Feedback

3
Welkom,

Alleen niet echt een goed berichtje van mij ;)

Inderdaad geen webshop software helaas..

Waar ik me echt kwaad om zou maken als ik iets zou bestellen is dat het totaal niet overeenkomt met wat afgebeeld staat. Als ik dan het pakket openmaak en ik heel wat anders krijg pfff gezellig ontbijtje dan... Not.

Dus: Juiste afbeeldingen erbij zetten en visueel ook eerlijk wezen wat je levert!

Ik vind de verzendkostenpagina eigenlijk nergens op slaan eerlijk gezegd. Waarom niet gewoon een standaard tarief? 20 euro leverkosten voor een mand van 20 euro schiet ook niet op. Beetje een middenweg in zoeken, hier laat je wat daar krijg je wat.

Tevens als je gaat bestellen is er opeens veel meer mogelijk dan wat er aangegeven staat op de productpagina's. Er zit totaal geen lijn in, geen uitleg, geen prijzen... Niks eigenlijk. Daar kom je later pas achter. Hier dus ook meerdere foto's laten zien van elk pakket: kids, 2,3 of 4 persoons etc.

Geen voorwaarden, geen NAW gegevens etc.

Al met al een niet al te beste feedback van mij helaas. Er klopt gewoon teveel niet in mijn ogen. Zeker gezien de mogelijkheden van de huidige, ook gratis, software.

Succes!

Zijn de banken in België trouwens zo snel met overmaken dat je gegarandeerd binnen 24 uur het geld van een overschrijving ontvangt?

Waarom niet een .be maar een .com? Een .be is weer duidelijker voor je identiteit en zorgt dat je geen onnodig NL verkeer krijgt.

Totaal overbodige info voor je bezoekers:
- Verandering van hostingbedrijf. (Om de snelheid en uptime te verbeteren van onze website)
- Veranderingen om onze vindbaarheid in Google te verbeteren.

Re: [www.jimellys.com] Graag Feedback

4
Leuk idee dat zonder meer. Ik mis het gemak van een gewone webwinkel en inderdaad goede foto's.. des te belangrijker als het om eten gaat.
Het uitrolmenu aan de bovenzijde is heel helder.

Persoonlijk zou ik geen lijst toevoegen van alle punten die je nog wil gaan verbeteren... ik denk dat een bezoeker daar niet echt op zit te wachten.

De verzendkosten zou ik lager maken en de prijzen dan omhoog... te laneg lijst en met een beetje pech zijn de kosten duurder dan het product.

veel succes!

Marielle van http://www.fairtrade-tassen.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.jimellys.com] Graag Feedback

5
Vrij onduidelijke site, is dit een webwinkel? Vind het knap als er al iemand heeft besteld. Zou alles drastisch wijzigen, maak er een echte webwinkel van! Jullie maken het klanten erg moeilijk.

Re: [www.jimellys.com] Graag Feedback

6
Ontbijtservice? Het eerste dat ik zie is een snoeptaart... 'ai zit ik wel op de juiste site'...
Dan zoek ik een beetje verder en kom ik zo'n mand tegen met onsmakelijk ogende hesp...
Nee sorry als klant zou ik snel wegklikken.

Ook die 'blog stijl' vind ik maar niks. Komt niet professioneel over vind ik.

Sorry voor de ongezouten mening. Maar eerlijk duurt het langst!

Re: [www.jimellys.com] Graag Feedback

7
Je mist inderdaad de duidelijkheid en eenvoud die bij een ontbijtservice horen. Je hebt de verzendkosten zichtbaar goed doorgerekend, maar krijgt daarmee een uitgebreide tabel van gratis t/m € 20 en alles daartussen. Ontbijten doen we 's ochtends, maar het enige dat over de bezorging is te vinden, is "vanaf 7 uur tot 13 uur". Dat is erg ruim: je wordt dus uit je bed gebeld voor het ontbijt of zit al aan de lunch tegen de tijd dat je ontbijt eindelijk wordt bezorgd? Dat mag allemaal duidelijker en concreter.
StoreCore.io