NAW gegevens klant op factuur

1
Hallo, Wat ik mij afvraag:
Standaard vermeld ik bij internet bestellingen altijd de naw gegevens van de klant op de factuur.
Nu komt het regelmatig voor dat klanten bestellingen hier aan huis komen afhalen.
Moet ik in dit geval ook de naw gegevens van de klant op de factuur vermelden of mag ik dit gewoon open laten? Wanneer ik iets in een stenen-winkel koop hoef ik tenslotte ook mijn gegevens niet te verstrekken.

Wie kan hier een antwoord op geven?

Bedankt :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: NAW gegevens klant op factuur

5
Herkenbaar, die klant heet bij ons A.F. Halen :wink:

Vooral telefonisch bestellingen kun je toch beter even op naam zetten, op zijn minst met "de heer" of "mevrouw" gevolgd door de achternaam. Je weet anders niet meer wie nu precies wat komt afhalen. En het staat ook niet zo netjes voor de klant die net een autorit achter de rug heeft speciaal om iets te komen afhalen.
StoreCore.io

Re: NAW gegevens klant op factuur

7
Altijd vragen om naw gegevens, o.a. voor bovenstaande redenen maar ook om Marketing info, een afhaal moment is perfect om ff te praten met je klant, wat doet hij, waarom bij jouw webwinkel besteld, zijn mening vragen etc. Kan je een schat aan "gratis"informatie opleveren!

Ben
www.vloerenoutletstore.nl. Vloeren en alles voor uw vloeren.