Re: brievenbusdoosjes

4
Ik heb 200 a5 besteld :)

Maar bij de bevestigingsmail krijg ik een mail 'zonder onderwerp'
Bovendien moet je je factuur beter met btw opmaken. Nu staat alles inclusief btw en onderaan helemaal alleen btw hoeveelheid. maar of dat incl. of excl is staat er niet bij.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: brievenbusdoosjes

5
vanaf 100 doosjes gratis transport ?
maar als ik al 1 doosje koop en bestel zijn er ook geen transportkosten door heel europa.

Re: brievenbusdoosjes

6
Inderdaad.
Als je trouwens iets bestelt, wil betalen en dan een nieuwe account maakt, gooit hij je daarna terug naar de homepage. Ik moest weer opnieuw naar de winkelwagen toe.
Verder zijn de verzendkosten pas laat te zien naar mijn zin. Eerst moet je de betaalmethode selecteren en dan pas krijg je verzendkosten te zien (ook al zijn die dus gratis naar Be toe).
http://aagjedoeken.wordpress.com/

Re: brievenbusdoosjes

7
Bedankt voor jullie kritiek, hier kan ik wat mee.

Probleem met verzendkosten is opgelost,
Onderwerp van bevestegingsmail ook.

verwarring rondom btw zal wat meer tijd gaan kosten maar zoals in de voetnoot geschreven, zijn alle bedragen inclusief btw.
ipv totaalbedrag zou er inderdaat beter;"Totaal (incl. BTW)" kunnen staan.

bedankt voor jullie reacties

Re: brievenbusdoosjes

10
Wouterjan schreef:Je moet gewoon een factuur maken die opgemaakt is zoals hij hoort.
De factuur wordt meegezonden met de bestelling en die voldoet aan alle wettelijke eisen,
waar het over ging was volgens mij de bevestigingsmail die voor verwarring zorgde maar goed zal mijn best doen om dit op te lossen.

Re: brievenbusdoosjes

12
Misschien even een spellingchecker over je teksten halen. Het staat vol d/t fouten.

Het lijkt me wel relevant om naast de afmeting ook het gewicht van de doosjes te vermelden, dat maakt bij brievenbuspost natuurlijk meer uit dan bij pakketpost.

Verder zie ik geen mogelijkheid om een setje samples te bestellen. k Ga er niet 25 van elk kopen om de kwaliteit/bruikbaarheid te beoordelen :)

Re: brievenbusdoosjes

13
inderdaad, laat in het filmpje bijvoorbeeld zien hoe de doosjes open en dicht gaan. Alleen zijkant of bovenklep? Alleen zijkant kan lastig zijn om kleinere dingen netjes erin te krijgen.

Re: brievenbusdoosjes

16
Besteld U voor 40 euro (100 doosjes) of meer dan betaald U bovendien geen verzendkosten
2x
Besteld U het combinatie-pakket met alle drie de maten doosjes ...
Besteld de potentiële klant wel bij u en zal waarschijnlijk zijn vervolg aankopen ook bij u doen.
Misschien een Nederlandse spellingschecker gebruiken :o

Re: brievenbusdoosjes

17
Misschien een Nederlandse spellingschecker gebruiken
Alleen op spelling vindt hij niets, er moet een grammatica check overheen.
o ja, eentje, korton moet karton zijn.

Re: brievenbusdoosjes

18
Alle kritiek ten spijt heb ik gisteren een order geplaatst. Deze werd zojuist al bezorgd. Eerlijk gezegd alle lof aan dit bedrijf, tip top in orde!
Eccellente.nl
twitter.com/eccellente

Re: brievenbusdoosjes

26
Ik heb nog 75 x Suprawell light Kartonnen envelop 235 x 325 mm. Met plakstrip, deze kartonnen enveloppen hebben een variabele vulhoogte tot 2,5 cm en bieden een stevige bescherming tegen kreuken.

15,- € ex verzendskosten (afhalen omg Alkmaar )
21,75€ inc verz kosten
19,50 € eventueel af te halen bij een filiaal van mijn werk bij u in de buurt..

graag reactie via PM