Webshop Grapkraslot.nl Incl. Voorraad en Twitter account!

1
Wij bieden onze 1-product webshop aan in Grapkrasloten. Achter de webshop zit een klein CMS systeem waar bestellingen binnen komen, teksten kan wijzigen, tags toevoegen etc. De leverancier komt uit Nederland en de winst is 100% tot 150%.

Minimale afname bij leverancier is 10 loten en de inkoop kost 1 euro per lot incl. BTW en verzendkosten. Je maakt dus minimaal 100% winst. Bij afname van meer dan 10 loten is de korting tot maximaal 50% Ik heb tot nu toe 4 bestellingen gehad binnen 2 weken. Ik heb totaal geen promotie gedaan. Via twitter heb ik al diverse verzoeken gekregen en de bestellingen komen daarom ook van Twitter.

Domein is inbegrepen? Ja
Domein is geregistreerd bij: mijndomein.nl.
Hosting is inbegrepen? Ja
Hosting loopt bij: mijndomein.nl
Hosting loopt tot en met: 01-09-2012
Inkomsten: 30 per maand.
Aantal bezoekers: 40 per dag

Aangeboden: webshop in grapkrasloten.

URL: http://www.grapkraslot.nl / http://www.twitter.com/grapkraslot

Wordt geleverd met
Domein (Nog 11 maanden tegoed)
Hosting (Nog 11 maanden tegoed)
Twitter account met meer dan 340 volgers
Een kleine voorraad (ong 3 loten)
Leverancier NL

Prijs: Richtprijs rond € 75,-

Reacties en biedingen via PB A.U.B.

Re: Webshop Grapkraslot.nl Incl. Voorraad en Twitter account

4
Het idee is wel grappig, maar hier valt geen droog brood mee te verdienen. In ieder geval niet met de huidige prijs.

Verkoop: € 1,68 (BTW € 0,32)

iDEAL kosten: € 0,50
Inkoop kosten: € 0.84
Verzendkosten: € 0,44
Envelop: € 0.05

Totale kosten: € 1,83

Dan kost elke bestelling met 1 lot je dus € 0,15 en dan heb je nog niet eens reclame hoeven maken. Hoe kom je op deze prijs uit? Ik neem aan dat de meeste mensen 1 exemplaar gaan bestellen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop Grapkraslot.nl Incl. Voorraad en Twitter account

6
rudyhoff schreef:Het idee is wel grappig, maar hier valt geen droog brood mee te verdienen. In ieder geval niet met de huidige prijs.

Verkoop: € 1,68 (BTW € 0,32)

iDEAL kosten: € 0,50
Inkoop kosten: € 0.84
Verzendkosten: € 0,44
Envelop: € 0.05

Totale kosten: € 1,83

Dan kost elke bestelling met 1 lot je dus € 0,15 en dan heb je nog niet eens reclame hoeven maken. Hoe kom je op deze prijs uit? Ik neem aan dat de meeste mensen 1 exemplaar gaan bestellen.
De prijs kun je zelf bedenken, Je kunt het ook hoger (duurder) verkopen.