Parcelware dilemma

1
Al enige jaren gebruiken wij parcelware desktop versie in het magazijn.

Nu is het zo dat iedereen op kantoor clients heeft( alleen beeldschermen ) alleen in het magazijn gebruiken we apparte computers (desktop ) omdat parcelware moet draaien en toendertijd hebben besloten op parcelware desktop versie te gebruiken.
Nu de nieuwe update er is ( 2.3.1 ) en wij intern alles voor elkaar willen hebben
zitten wij met het volgende dilemma:

In het magazijn willen we nu ook clients hebben zonder de nadelen van de parcelware server.

optie 1: Clients plaatsen in magazijn met op onze interne server desktop versie en vanuit daaruit gebruikers aanmaken.

optie 2: Clients plaatsen en op onze interne server parcelware server en parcelware client installeren omdat op de clients zelf niets te installeren valt natuurlijk.

Kan iemand mij daarin adviseren. Wij verzenden +/- 20 colli's per dag met parcelware

Re: Parcelware dilemma

3
Je hebt gelijk, ik moet eerst even contact opnemen met de ondersteuning van Parcelware.

Ik was hier aan het browsen en dacht ik leg dit eens voor. Misschien heeft iemand hier ervaringen mee gehad.

Zal de uitkomst hier nog even vermelden.

Re: Parcelware dilemma

4
Ik zou nog even terugkoppelen of en hoe het gelukt is:

Wij hebben op onze interne Server en op de client server parcelware desktop gezet.

Bij de client server is parcelware als gebruiker ingesteld en Server de admin.

Alles draait zoals het moet het is alleen een beetje goochelen kwa instellingen zoals printen op een netwerk thermolabel ( Zebra S4m ) en instellingen van de x-scheduler.

Dus bij deze is het mogelijk om parcelware dekstop op je eigen server te draaien!
zonder daarbij de meestal overbelaste server van postnl te gebruiken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Parcelware dilemma

5
En draait er op die interne server Windows of Linux?
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!