[www.noeskadoplaats.nl] nieuwe webshop

1
Hallo Allemaal

Een aantal weken geleden ben ik begonnen met een kadowebshop met kadootjes voor jong en oud,maar zeker ook voor de verzamelaar

Graag zou ik jullie mening willen over de gehele webshop om te kijken wat ik nog kan verbeteren of beter kan veranderen.
Mijn vraag is deze overzichtelijk,gebruiksvriendelijk enz enz

http://www.noeskadoplaats.nl

bvd groetjes annoesjka

Re: [www.noeskadoplaats.nl] nieuwe webshop

4
De winkelmand onderin vind ik erg vervelend en irritant. Betere plek is aan de zijkant.

De tekeningen bovenin verkleuren als je erovergaat. Is het niet mooier om dit om te draaien. Dat je ze in kleur zet en ze dan zwart/wit worden (of verdikt) wanneer je er over heen gaat met je muis.

Verder is je assortiment erg karig. Afgezien van de beeldjes.

Al eerder gezegd: de algemene voorwaarden, meestgestelde vragen?? Waar zijn die?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.noeskadoplaats.nl] nieuwe webshop

6
Leuk als je een foto maakt van een gebakje enzo, maar tjees pak dat dan ook even uit... Slechte foto's zie ik op diverse plekken terug, en/of de thumbnail ervan is slecht.

Als je naar een product doorklikt verdwijnt opeens alle info, zoals afmeting. Op het overzicht staan die wel. Site blinkt uit in het missen van omschrijvingen.

Geen/of geen goede omschrijvende url's.

Winkelwagentje vind ik ook erg irritant.

En als je dan naar de winkelwagen gaat dan blijft de onnodige info erboven staan, aanbiedingen en welkomstwoord. Dat is dan al een gepasseerd station die gewoon weg moet.