Dropshipping en verzenden

1
Hallo allemaal
Wij zijn ons een beetje aan het oriënteren op dropshipping.
We hebben de voors en tegens aardig afgewogen dus goede raad is daar niet meer nodig haha.
Wel zoeken wij nog advies in het volgende :

We willen ons gaan richten op de erotische branche.
Echter hebben we een goede dropshipper gevonden met artikelen.
Daarnaast eentje met hele mooie lingerie voor oa grote maten.
Hoe kunnen we dit het beste combineren ?
Want de producten worden dan bij 2 verschillende dropshippers gekocht en dus 2 keer verzonden,.
Ik neem aan dat de klant dan dus ook dubbele verzendkosten betaald ?

Graag horen we raad van de ervaren winkeliers onder jullie !

Alvast bedankt !

Re: Dropshipping en verzenden

4
En wat nou als je ineens nog een leuke deal met een derde en een vierde en misschien zelf 10 dropshippers vindt, ga je dan 10 x de verzendkosten door berekenen? Lijkt me niet!
En wat dacht je van, dat de klant 2 keer een pakketje aan de deur aangeboden krijgt, terwijl hij 1 bestelling bij jou plaatst, laat staan als je met nog meer dropshippers werkt. Niet echt praktisch...
Zoals aangegeven, zijn dit problemen niet voor de klant, maar voor de onderneming zelf.
Met een degelijke constructie ontkom je er niet aan denk ik om met eigen voorraad te gaan werken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Dropshipping en verzenden

5
Onze dropshipping-partners rekenen één keer verzendkosten of helemaal geen verzendkosten. Het hogere kostenniveau verreken je in de verkoopprijs.

Twee pakketten kun je ook krijgen als je twee of drie artikelen bestelt bij bol.com. Als bijvoorbeeld één artikel een langere levertijd heeft, wordt dat gratis nagestuurd. Wat daarnaast gebeurt, is dat het ene artikel 's ochtends bij de brievenbuspost zit en het tweede 's middags wordt bezorgd met de pakketpost.

Eén pakket is inderdaad logischer, maar twee zendingen zijn beslist geen zeldzaamheid.
StoreCore.io