Feedback webwinkel

1
Beste medewebwinkeliers.

Ben nu bijna een jaar online en ik merk dat mijn shop steeds beter gaat lopen. Maar het kan altijd beter natuurlijk!
Graag hoor ik van jullie wat feedback en opbouwende kritiek op de winkel!

Alvast bedankt!

Klik op de www hieronder om een kijkje te nemen!

2
Beste Kajole,

Leuke webshop leuk idee, Ik heb een paar kleine dingen wat je zou kunnen veranderen.

- Ik zou de achtergrond een ander kleurtje geven dit is redelijk druk

3
Als moeder van een peuter en een baby-op-(bijna)-komst, kan ik zeggen dat het een leuke shop is :)

Een paar dingen die ikzelf anders zou doen, ook een kwestie van smaak:

- Kleiner lettertype. Ik vind een 14px meestal groot genoeg en veel mooier.
- Op sommige pagina's zijn de lettertypes groter dan de andere; zoals onder 'Bedrukte artikelen' en daaronder weer 'Wasvoorschriften' Dat komt op mij erg schreeuwerig over.
- Bij de cadeauservice zou ik een fotootje plaatsen van een bestelling zoals die er ongeveer uitziet wanneer je die voor de ontvanger hebt ingepakt. Sommige shops doen er een simpel papiertje omheen, anderen maken daar echt werk van. Voor mij maakt dat een verschil of ik er al dan niet 2 euro voor wil betalen. Dus een leuke foto om een wat concreter idee te geven.

Ik heb je meteen ook opgeslagen in mijn favorieten ;-)

4
Wat een ontzettende leuke site! En je hebt echt hele leuke spulletjes :D
Mijn complimenten!
Ik moet zeggen, dat ik de achtergrond ook wat druk vind, maar van de andere kant past het wel erg bij je product.
Ik mis wel je contactgegevens (of misschien kijk ik er door het late uur totaal overheen).
Ondanks het feit, dat ik je website heel erg veel vertrouwen vind geven, kunnen er natuurlijk mensen zijn, die het ontbreken van contactgegevens, geen prettig idee vinden.
Verder vind ik de site echt super in elkaar gezet en wens ik je heel erg veel succes met je winkeltje.

@Papiri, spannend zeg! Gefeliciteerd alvast :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Indigo schreef:@Papiri, spannend zeg! Gefeliciteerd alvast :D
Dankjewel :D

6
Bedankt voor jullie complimenten en tips! :D
Over die achtergrond, moeilijk.. aan de ene kant denk ik idd dat hij wat druk is, maar hij past wel erg bij Kajole, ik ga daar eens over nadenken en wat dingen uitproberen! (ik zie wel dat het niet drukker mag worden in combinatie met bv de frontpage!)

Indigo, contactgegevens staan erop, gewoon bij contact. Momenteel nog zonder tel.nummer, maar die wordt binnenkort ook toegevoegd!

Papiri, naar de grootte van de lettertype ga ik eens kijken, is een goede tip. Vooral dat alle pagina's dezelfde grootte en hetzelfde type hebben! Ga ik zeker aanpassen!
Ook een foto bij de cadeau-service is een goede tip! Ga ik ook gebruiken!

7
Ik vind de soort van achtergrond er prima bijpassen hoor! Hoewel ik van simpele, 'clean cut' websites hou vind ik je achtergrond de inhoud niet overheersen. En anders misschien een tussenweg; een ander kitscherig achtergrondje (ik hou van clean cut maar ook van kitsch ja haha) maar eentje met minder vakjes erin zodat het toch wat kalmer overkomt?

8
Papiri schreef:Ik vind de soort van achtergrond er prima bijpassen hoor! Hoewel ik van simpele, 'clean cut' websites hou vind ik je achtergrond de inhoud niet overheersen. En anders misschien een tussenweg; een ander kitscherig achtergrondje (ik hou van clean cut maar ook van kitsch ja haha) maar eentje met minder vakjes erin zodat het toch wat kalmer overkomt?
Klopt Papiri, ik zou graag van die vakjes afwillen, maar dat zit jammer genoeg in het mijnwebwinkel-systeem, ik kan geen heel plaatje als achtergrond gebruiken. Erg jammer.
Maar goed, ik heb eens een ander achtergrondje geplaatst, een stuk rustiger, maar toch goed passend bij de winkel....

9
Oh die is ook keileuk en inderdaad kalmer, eerlijk is eerlijk :D

10
Ja dit vind ik ook veel mooier!
Ik heb nog eens gekeken bij contact, maar ik krijg alleen een formulier te zien waarin ik vragen kan stellen. En je e-mailadres. Maar ik zie verder geen KvK nummer of adres...
Ik zal even de link hier neerzetten, die ik bekijk. :D
http://www.kajole.nl/c-310737/contact/

11
Indigo, ja dat klopt, is een goeie. Kvk enzo staat nu bij "wie is Kajole", adres wordt alleen vermeld indien iemand kiest voor betalen bij afhalen.
Ik zal alles eens op de contactpagina zetten. Thanx voor de tip!