Complete webwinkel

1
Beste mensen,

Zoals velen wil ik op korte termijn ook een webwinkel opstarten. Ik heb wel enige kennis van ict echter heb ik geen tijd om alles te doen.
Er worden zoveel diensten / pakketten aangeboden dat ik door de bomen het bos niet meer zie en ik wil uiteraard het beste maar tegen een rendabele prijs.
Aan mijn site heb ik de volgende eisen:

- Makkelijk producten / pagina's kunnen toevoegen
- Goed op google te vinden zijn
- Profesioneel uiterlijk

Betalingssysteem:

- iDeal / PayPal
- Na registratie mogelijkheid tot product kopen
- Klant moet via e-mail factuur ontvangen na betaling
- Na betaling gaat de pakbon naar e-mail van de opslagplaats
- Product moet betalingskenmerk krijgen die automatisch de administratie in gaat

Eventueel graag tips voor systemen die soortgelijke functies hebben of administratie systemen die info met site uitwisselen zodat dit zelf niet meer gedaan hoeft te worden.

Heel erg bedankt.

Re: Complete webwinkel

2
Als je enige ervaring hebt zou ik gewoon een opensource nemen. Hoeft helemaal niet heel veel tijd te kosten. En scheelt in geld kosten, en makkelijk alles zelf aanpassen.

Re: Complete webwinkel

3
Een gemakkelijk te beheren vindbare webwinkel met een professioneel uiterlijk die niet te duur is.
Zoiets is nogal suggestief (wat is duur? En wat is professioneel?) en dus valt er weinig over te zeggen. Je wenst iets dat iedereen wil en waarvan elke softwarebouwer zal zeggen dat ze het aanbieden. Ik raad je aan nog verder te Googlen, een ondernemingsplan te schrijven, en verder uit te zoeken waar je echt naar op zoek bent.
Nu op mijn weblogs: