Mooi weer hé?!

1
Maar merk je wel heel erg in de bestellingen.
Hoe erg merken jullie dat? En houd je er op een manier nog rekening mee?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Mooi weer hé?!

6
Ik merk er in zo verre wat van dat de klanten beter gehumeurd zijn. Niet alleen sneller tot koop over gaan maar ook hoe ze een vraag stellen. Net allemaal wat aardiger, zelfs als er problemen zijn.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Mooi weer hé?!

9
Het gekke is bij ons is het ook dramatisch de afgelopen dagen. Maar op zich zijn de bezoekersaantallen best op peil.

Zouden er perioden waarop er een dip zit in de uitgaven van consumenten of groepen consumenten?

Het lijkt wel alleen maar kijken kijken niet kopen bij mij... Crisis? Vakantiegeld er doorheen gejaagd?

Re: Mooi weer hé?!

10
ik verkoop juist wel lekker met mooi weer, maar dat heeft met mn assortiment te maken :wink:
Wel haden wij minder bezoekers op de site, logisch dat het gros van de mensen er lekker op uit trok met dat mooie weer.

Maar ik merkte echt een enorme verkoop dip tussen ongeveer begin september en 25 september. Ik denk dat dat komt omdat mensen even de hand op knip hielden nar de vakantie.

Re: Mooi weer hé?!

11
Dit zijn voor ons sowieso rustige maanden, maar we zien dit weekeinde wel duidelijk een verschuiving van bestellen overdag naar 's avonds.

Ach, het is verder wel lekker hoor. Hoe ging dat spreekwoord ook alweer? Na zomer komt zonneschijn.....????