Re: Graag feedback op Optihorse.nl

2
Beste Bert,

Als paardenliefhebber heb ik even op je site gekeken.

Een paar dingen vallen op:

- Ik mis tekst op de homepage. Persoonlijk wordt ik graag verwelkomt.

- Je geeft aan vanaf E. 30,- geen verzendkosten te berekenen, maar in de algemende voorwaarden staat dat je in het geheel geen verzendkosten berekend.
Tevens is onduidelijk wat dan wel de verzendkosten zijn.
Een manier om dit te doen is bijvoorbeeld een kopje 'veelgestelde vragen' te maken.

- de link bij de algemene voorwaarden 'webwinkel beginnen' snap ik niet helemaal.

- Omdat je met dekens met maten te maken hebt, is het misschien een idee om aan te geven hoe je de maat moet opmeten. Er zijn altijd mensen die dit niet weten.

- De categorie 'Nieuws' is leeg. Haal het dan weg, of zet er iets in. Zelfde geldt voor categorie Medicijnen.

- Er staat weinig tekst en uitleg bij de producten.

- Bij de zadels staan er geen maten bij de foto's. Je moet op de foto klikken om te zien welke maat het is.

- type foutje: bij witte singel:
Het gaat hier om een tweedehans product.

- Ik mis veel borstels, zelf een hoevenkrabber staat er niet bij, geen losse poetskoffers. Dit stukje assortiment zou ik snel uitbreiden!

Succes.

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

3
Hoi,

Hartstikke bedankt voor je nuttige en uitgebreide feedback.
We gaan er zeker mee aan de slag!

De webwinkel is pas 2 maanden online vandaar dat het assortiment nog niet helemaal compleet is.

Heb je nog tips rondom het lay-out en vormgeving?

Bedankt!

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

4
Ik ga akkoord met de Ilonajoy.
Mis een beetje tekst op de homepage.
En ook vooral uitleg bij de producten. (meer info = beter vindbaar bij google en klanten zullen sneller kopen)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

6
GMKTrading schreef:Persoonlijk irriteert dat plaatje van een vrouw in een groot callcentre me, vooral als er dan ook nog is een 06 nummer onderstaat.
Hier kan ik me ook altijd zo aan irriteren...... :evil:

Verder vind ik het vervelend dat de titel van je product wordt afgebroken onder de foto's.

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

7
GMKTrading schreef:Persoonlijk irriteert dat plaatje van een vrouw in een groot callcentre me, vooral als er dan ook nog is een 06 nummer onderstaat.
Bedankt voor je reactie!

Mag ik vragen waarom het je irriteert?

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

8
Cactus77 schreef:
GMKTrading schreef:Persoonlijk irriteert dat plaatje van een vrouw in een groot callcentre me, vooral als er dan ook nog is een 06 nummer onderstaat.
Hier kan ik me ook altijd zo aan irriteren...... :evil:

Verder vind ik het vervelend dat de titel van je product wordt afgebroken onder de foto's.
Bedankt voor je reactie! Ja inderdaad, ik ben er ook al mee bezig geweest maar krijg het nog niet gewijzigd.

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

9
Bert van Roekel schreef:Mag ik vragen waarom het je irriteert?
Je wilt groot doen door jezelf voor te doen als een groot bedrijf met een drie koppig callcenter gevuld met fotomodellen. Doet meer af aan je geloofwaardigheid dan dat het iets toevoegt. Elke klant snapt wel dit niet klopt. En dan komt daarbij nog eens het 06 nummer wat niet echt in je voordeel werkt qua betrouwbaarheid.

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

11
Waarom

http://www.po...paardencentrum.nl/

http://www.stalo..imist.nl/

http://www.stal..timist.com/

http://www.bvr-p..ducts.nl/

Is het niet beter om al deze projecten te bundelen in een krachtige site?

Op.....horse.nl ziet er niet uit. En als ik ga zoeken wie je bent dan verdwaal ik.

http://www.stal..timist.com/ is veel beter zet daar een goede winkelmodule in...


(.... zijn om dit uit google te houden :-)

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

12
rudyhoff schreef:
Bert van Roekel schreef:Mag ik vragen waarom het je irriteert?
Je wilt groot doen door jezelf voor te doen als een groot bedrijf met een drie koppig callcenter gevuld met fotomodellen. Doet meer af aan je geloofwaardigheid dan dat het iets toevoegt. Elke klant snapt wel dit niet klopt. En dan komt daarbij nog eens het 06 nummer wat niet echt in je voordeel werkt qua betrouwbaarheid.
Ha zo had ik er nog niet over nagedacht! Bedankt ik zal het in de toekomst aanpassen!

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

13
Willie Wortel schreef:Waarom

http://www.po...paardencentrum.nl/

http://www.stalo..imist.nl/

http://www.stal..timist.com/

http://www.bvr-p..ducts.nl/

Is het niet beter om al deze projecten te bundelen in een krachtige site?

Op.....horse.nl ziet er niet uit. En als ik ga zoeken wie je bent dan verdwaal ik.

http://www.stal..timist.com/ is veel beter zet daar een goede winkelmodule in...


(.... zijn om dit uit google te houden :-)
Ha nou dit kan ik heel simpel verklaren:
Omdat ze allemaal totaal NIKS met elkaar te maken hebben. Behalve dan http://www.bvr-p..ducts.nl/

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

16
Bert van Roekel schreef:Wat vinden jullie nu van mijn welkomstekst?
In principe wel ok, maar je kan beter ook nog een kleine tekst schrijven over wat je zoal verkoopt met daarin belangrijke zoekwoorden verwerkt. Goed voor je vindbaarheid op Google.

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

17
rudyhoff schreef:
Bert van Roekel schreef:Wat vinden jullie nu van mijn welkomstekst?
In principe wel ok, maar je kan beter ook nog een kleine tekst schrijven over wat je zoal verkoopt met daarin belangrijke zoekwoorden verwerkt. Goed voor je vindbaarheid op Google.
Ja idd, bedankt!
Ga er gelijk werk van maken!

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

18
Bert van Roekel schreef:
Willie Wortel schreef:Waarom

http://www.po...paardencentrum.nl/

http://www.stalo..imist.nl/

http://www.stal..timist.com/

http://www.bvr-p..ducts.nl/

Is het niet beter om al deze projecten te bundelen in een krachtige site?

Op.....horse.nl ziet er niet uit. En als ik ga zoeken wie je bent dan verdwaal ik.

http://www.stal..timist.com/ is veel beter zet daar een goede winkelmodule in...


(.... zijn om dit uit google te houden :-)
Ha nou dit kan ik heel simpel verklaren:
Omdat ze allemaal totaal NIKS met elkaar te maken hebben. Behalve dan http://www.bvr-p..ducts.nl/

Ik vind ze wel met elkaar te maken hebben. Dit ben jij... Als ik ergens iets wil bestellen ga ik op onderzoek of het te vertrouwen is. En wat zie ik.. van alles. Je maakt je druk over een intro tekst en over vindbaarheid. Herzie je strategie en stop met veel dingen proberen. Maak een krachtige site met een breed aanbod en straal zelfvertrouwen uit. Met een simpele kant en klare webwinkel win je het echt niet. Denk je nu echt dat een intro tekst met de juiste zoekwoorden scoort? wellicht even over enkele maanden. En dan kun je even meten wat er gebeurd. Scoor je niet dan kun je de woorden weer veranderen en maanden erna weer meten.

Nee, bundel alles samen en wees duidelijk wat je bent en wie je bent en wat je doet....

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

19
Ik vind ze wel met elkaar te maken hebben. Dit ben jij... Als ik ergens iets wil bestellen ga ik op onderzoek of het te vertrouwen is. En wat zie ik.. van alles. Je maakt je druk over een intro tekst en over vindbaarheid. Herzie je strategie en stop met veel dingen proberen. Maak een krachtige site met een breed aanbod en straal zelfvertrouwen uit. Met een simpele kant en klare webwinkel win je het echt niet. Denk je nu echt dat een intro tekst met de juiste zoekwoorden scoort? wellicht even over enkele maanden. En dan kun je even meten wat er gebeurd. Scoor je niet dan kun je de woorden weer veranderen en maanden erna weer meten.

Nee, bundel alles samen en wees duidelijk wat je bent en wie je bent en wat je doet....

Bedankt voor je reactie.

Even voor de duidelijkheid:

http://www.po...paardencentrum.nl/ (dit is een bedrijf die niet van mij is en alleen via mijn website adverteert)

http://www.stalo..imist.nl http://www.stal..timist.com : Dit is een goedlopend bedrijf waar ik van leef

http://www.bvr-p..ducts.nl/ Dit is een bedrijf die ik belastingtechnisch heb moeten oprichten.

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

20
"belastingtechnisch"

Ik wil dit niet horen als consument. En wat ik wil zien is een betrouwbare winkel.

Kleed het zo aan dat jij de beste bent...

Stop met proberen en omwegen. Online is dat niet goed. (offlline nooit geweest)

Succes. (na deze opmerking stop ik ook :-))

Re: Graag feedback op Optihorse.nl

25
Als je een goed lopende manege om fiscaal-juridische redenen wilt loskoppelen van een internetbedrijf-in-aanbouw, is dat alleen maar slim. Bovendien gaat dat alleen jou en de fiscus aan.

Maar het tegengeluid kan ik daarom ook goed begrijpen. Voor je klanten en de bezoekers van je websites is "belastingtechnisch" gewoon geen relevant argument. Dan draait het puur om de kruisbestuiving, bijvoorbeeld klanten van de manege wijzen op een webwinkel voor ruitersport. Of vice versa: "Je kunt bij ons zelfs een paard kopen!"

Daarnaast nog een praktische overweging: het hangt er natuurlijk helemaal van af wat zo'n advertentie concreet oplevert, maar bezoekers van een (web)winkel via een advertentie wegsturen naar een adverteerder is meestal geen goed idee.
StoreCore.io