[www.zuiderpark-games.nl] Feeback......

1
Hallo allemaal,

Ik draai alweer bijna 8 jaar mee in het wereldje van online game shops en heb in die 8 jaar de nodige ups and downs gehad.

Momenteel een klein assortiment van huidige een aankomende toppers op de site staan maar ben zoekende naar de juiste formule / groothandel etc.

Website heeft onlangs een kleine make over gehad met het oog op o.a. SEO.

Feedback is meer dan welkom :)

http://www.zuiderpark-games.nl

Groet,
Hans
Zuiderpark Games

Re: [www.zuiderpark-games.nl] Feeback......

2
6. Verzendkosten

6.1 -
Waarom is o.a. 6.1 leeg?
5. Aansprakelijkheid
Jij sluit je aansprakelijkheid helemaal uit. Mag dit wel volgens de Zwarte/Grijze lijst?

Je hebt het recht van de consument om 7 dagen te retourneren niet vermeld.

Verder staat er vrij weinig bedrijfsinformatie op de website. KvK/ BTW nr? Hoort ook in de AV te staan.
Je bent totaal niet klantgericht door alleen informatie die voor de klant lastig begrijpbaar is in de AV te vermelden. Maak eens een duidelijke pagina over Verzenden en Retourneren. Wat informatie over je bedrijf misschien. Etc.

Verder lijken mij de prijzen vrij duur. Call of Duty voor 56 euro? Kan ik dat bij Bart Smit ook niet voor 59 euro kopen of minder? Dan ga ik toch liever naar Bart Smit voor die drie euro meer.

3
Je zegt al 8 jaar bezig te zijn. De site laat dat niet echt blijken. Ik vind het wat tegenvallen kwa productaanbod en informatie. Per game alleen een zeer korte tekst. Dat doen je concurrenten toch een stuk beter met uitgebreide omschrijvingen en bijvoorbeeld video's en screenshots.

Daarnaast schort er ook veel aan de informatie op de website. Wat is de levertijd? Wat zijn de verzendkosten? Ik kan geen contactgegevens vinden naast een online contactformulier en de algemene voorwaarden zijn, zoals al eerder aangegeven, niet compleet en al helemaal niet volgens de wet. Je houd er ook een apart annulering beleid op na met 10% annuleringskosten. Ook lijkt het wel of je helemaal niets op voorraad hebt.

Sorry hoor, maar wat heb je in de afgelopen 8 jaar gedaan dan?

4
Heren, bedankt voor jullie pittige feedback! Niet altijd leuk om te lezen maar wel precies waarom ik deze topic opende!

Jullie hebben mijn agenda voor vandaag bepaald. Ik ga aan de slag met jullie feedback en meld me hier weer als alle punten aangepakt zijn :D
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!