Jennifer is hier!

1
Hey allen!

Ik ben Jennifer en heb al een tijdje de forum gevolgd en nu besloten om toch maar lid te worden. Ik ben een 25 jarige marketing studente en ben nu mijn tweede bachelor aan het af ronden. Ben een fanatieke online shopper en sta open voor nieuwe online shops en ervaringen van anderen. Daarnaast werk ik parttime als blogger voor een lifestyle magazine en woon ik in hartje Rotterdam :)

Mijn favoriete online shopping pages zijn op dit moment
www.Asos.com
www.Groupon.nl
www.Topshop.com
www.Sweedeals.nl

Re: Jennifer is hier!

3
Wouterjan schreef:Welkom! En ben je zelf ook van plan een webshop te beginnen?
Hi hi..

Niet zo zeer het beginnen van een Webshop, maar meer om info op te doen over de webshops die ik kan gebruiken of kijken welke webistes er gebruikt worden door de mede forum users :)
Laatst gewijzigd door eentje op 08 november 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: affiliate link verwijderd

Re: Jennifer is hier!

4
Naar aanleiding van het topic op higherlevel stel ik voor de OP aan te passen, en de links naar groupon te verwijderen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Jennifer is hier!

9
Jaap schreef:@ mark73. ik snap hem niet?
De schermnaam LadyJen werd misbruikt door Groupon voor forumspan. Op LadyJen plus een link naar Groupon gaat er dus een alarmbel af.

Re: Jennifer is hier!

10
@ ward ja dat weet ik, daarom zei ik ook in mijn post om linkjes naar groepon te verwijderen. Ik snapte marks reactie niet