Integratie/pop-up webwinkel in website

1
Geachte iedereen,

Ik sta op het punt een webwinkel te beginnen met een zeer gering aantal eigen producten. De normale opzet van de meeste webwinkels is gebaseerd op veel meer aantallen met categorieen etc. Dat is voor mij niet nodig. Ik heb een offerte liggen van een internetbureau die de website voor mij gaat maken en de bedoeling is dat daar een knop 'winkel' in komt te staan. Vervolgens wil ik een pop-up scherm waarin de bestelprocedure afgewerkt kan worden. Uiteraard moet het gekoppeld zijn aan een goede backoffice die kan linken met een fulfilment partner.

Iemand referenties waar zoiets gebruikt is? Of iemand ideeen hoe ik dit kan realiseren?

ps. Fulfilment tips zijn ook van harte welkom. Ik heb nu contact met o.a. Iceberg en Nic Oud.



Groet,

Dirk

*Admin - Verplaatst naar Vraag & Aanbod*

2
Pop-up schermen moet je niet doen... deze worden standaard uitgeschakeld in de modernere browsers en als klanten moeten moeten doen om de winkel überhaupt te zien dan haakt meer dan de helft direct af want jouw concurrent zit al in het volgende tabblad van de browser.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

3
Dat is een goede tip!

Maar nog steeds wil ik een andere opzet voor mijn webwinkel. Misschien splitscreen? En wat vinden mensen ervan als je naar een andere pagina genavigeerd wordt voor de webwinkel via een link?

4
Waarom hebben alle open source en commerciële webshopsoftware een zelfde basis opstelling?

boven een header, link of rechts de navigatie en in het midden de informatie.

Omdat de mens een gewoonte dier is en zo weinig mogelijk wil nadenken als hij/zij iets moet kopen... het moet zo makkelijk mogelijk gaan...

Ik heb het zelf ook uitgeprobeerd bij 1 van mijn eigen shops... linker en rechter kolom er uit gesloopt en navigeren via een css menu in de header...
20% minder verkopen. Dus na een maand maar snel weer de linker kolom aangezet met de categorieën er in en de verkopen gingen de maand er op weer naar normaal niveau.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
mmm, daar heb je wel een punt ja.

Maar mijn producten lenen zich daar niet zo goed voor. En ook de hoeveelheid daarvan niet.

Ik zoek naar een creatieve oplossing, maar je praktische tips mag ik inderdaad niet uit het oog verliezen. Ik wil de opzet helemaal uitkleden tot de basis. Homepage, info, bestellen. Liever geen kolommen. Alleen bestelformulier? Ik ga op zoek naar referenties...

6
Kan je misschien iets specifieker zijn in wat je precies gaat verkopen en om hoeveel verschillende artikellen het gaat...

mag ook per pb als je het niet direct op het net wilt gooien.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl