hoe meerdere pakketjes/bubbelenveloppen te verzenden?

1
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en als alles goed verloopt staat er over ongeveer een maandje een webshop online.
Voorheen heb ik verkocht via marktplaats en verstuurde ik voornamelijk pakketjes in de vorm van bubbelenveloppen die ik dan gewoon in de brievenbus deed. Echter als wij na een tijdje meer gaan verkopen is het niet heel handig de brievenbus te overladen met pakketjes. Hoe doen jullie dit?

Alvast bedankt!

Max van Alphen
http://www.phonebags.nl
more protection, less money

Re: hoe meerdere pakketjes/bubbelenveloppen te verzenden?

4
mvanalphen schreef:Oke! Is het dan zo dat je elke dag naar het postkantoor gaat of om de dag? Wij willen onze klanten (zoals iedereen) zo kort mogelijk laten wachten dus waarschijnlijk is het dan noodzakelijk om elke dag heen te gaan?
Ja ik ga ook elke dag inderdaad. Postkantoor is hier open tot 17:30.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: hoe meerdere pakketjes/bubbelenveloppen te verzenden?

5
Als je redelijk veel pakketjes doet moet je het gewoon zelf gaan frankeren met PostNL digitale postzegel, of als je heel veel hebt met een frankeermachine.

Dan inderdaad naar het postkantoor brengen, of op laten halen door PostNL. Ophalen is natuurlijk onzin als je maar een paar enveloppen per dag doet. Je kan tegenwoordig ook bij verschillende supermarkten, sigarenboeren etc. je post kwijt als het postkantoor ver weg is. Dat ligt aan waar je zit.