Even voorstellen

1
Hallo allemaal,

Ik heb op het moment een hengelsportwinkel. Fysieke detaillist dus.
Nu wil ik met een klein deel van mijn assortiment (ca. 700 tot 800 artikelen) een
soort pilot webshop beginnen.

Heb al veel gelezen en heb alle content op mn harde schijf staan, de voorraad heb ik in de winkel, dus het enige dat ik nog moet doen is de daadwerkelijke webwinkel bouwen mbt. de layout.

Nu zou ik graag wat tips van jullie krijgen welke software ik het handigst kan gebruiken om toch een "gelikte" site neer te zetten, zonder dat ik eerst een cursus moet gaan volgen.

Groeten,

van Zetten

Re: Even voorstellen

2
Als je toch een redelijke site wilt produceren en zelf geen cursus voor hoeft te volgen, dan raad ik je aan gebruik te maken van Biedmeer, Mijnwinkel, Mijnwebwinkel, One-stop-webshop, SEOshop, Shopfactory, STRATO of andere webwinkel aanbieders.
Of je moet eventueel gaan werken met magneto oid, daar heb ik verder geen verstand.

Re: Even voorstellen

3
bedankt voor je reactie.
Ik ben nu even aan het orienteren wat het kostenplaatje dan wordt, met welke mogelijkheden.

kwam wel al een komische spelfout tegen op de site van biedmeer

BierMeer maakt het mogelijk dat iedereen heel eenvoudig een eigen webwinkel kan beginnen.

:lol:

Re: Even voorstellen

4
Ik raad je eerder niet aan om met één van deze systemen te werken, omdat deze echt te beperkt zijn en je hierdoor zo standaard webshop krijgt. Met een beetje tijd kun je verdiepen in cms systemen zoals Joomla, Magento, Prestashop en nog enkele andere. Hiermee kun je toch echt wat meer en kun je altijd nog uitbreiden. Wel kost dit uiteraard een stuk meer tijd, maar als je naar de lange termijn kijkt is dit vaak een betere oplossing.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.