statistieken gedeelte weg bij Mijn Webwinkel!!

1
Mijn Webwinkel heeft gisteren het gedeelte m.b.t. de statistieken weggehaald. De statistieken hebben betrekking op het "meest bekeken".

Al je informatie moet je nu halen uit Google Analythics. Op zijn vroegst kun je dus pas een uur later zien wat er speelt. Je kunt dus niet meer op het moment dat je waarneemt dat er veel naar een bepaald produkt gekeken wordt iets ondernemen. (b.v. aktie-artikel van maken)

Persoonlijk ind ik dit zwaar waardeloos. Je gaat nu achter de feiten aanlopen.

Ik heb al een aantal mails gechreven naar Mijn Webwinkel maar het komt er eigenlijk op neer dat ik er maar aan moet gaan wennen.

Zie ik het dan helemaal verkeerd of zijn er mensen met mij die het ook geen goede zet vinden.

De hele lol is er vanaf zo!!!

Het is jammer om features kwijt te raken die je gebruikt

2
Het is zeker jammer om functionaliteit die je gebruikt kwijt te raken. Als software ontwikkelaar kom ik het ook wel eens tegen. Maar soms moet je keuzes maken die niet door iedereen leuk vindt. Ik kan me voorstellen dat sommige functionaliteiten te veel ontwikkeltijd of servertijd kosten om in werking te laten. Het is dan soms beter om een functie niet langer te ondersteunen.

De webwinkel die ik verkoop, ondersteunt ook alleen Google Analytics (met e-commerce integratie) en ik heb niet het idee dat ik de informatie sneller nodig heb. Ik zou het wel fijn vinden als ik de informatie sneller zou hebben, maar ik weet op het moment niet wat ik daar aan zou hebben.

Ik zat te denken om betere/snellere statistieken in de webwinkel te integreren, maar ik zie de meerwaarde niet. Ik ben wel benieuwd waar die meerwaarde voor een webwinkelier in zou zitten.
Peter Stuifzand
[url=http://stuifzandwebwinkels.nl/]Stuifzand Webwinkels[/url]

3
je kunt toch niet de hele dag naar je statistieken lopen kijken??
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: statistieken gedeelte weg bij Mijn Webwinkel!!

5
Ineke schreef:Je kunt dus niet meer op het moment dat je waarneemt dat er veel naar een bepaald produkt gekeken wordt iets ondernemen. (b.v. aktie-artikel van maken)

Persoonlijk ind ik dit zwaar waardeloos. Je gaat nu achter de feiten aanlopen.
Eigenlijk liep je altijd al achter de feiten aan, alleen kon je eerder reageren op problemen/fouten in je eigen strategie.

Is het niet veel beter als je die veranderingen zelf vooraf kunt bepalen? Een lange termijn strategie uitdenken en acties ruim vooraf te plannen en tot in detail uit te kunnen werken.
[size=75][url=http://www.zonwering-rolgordijnen.nl/rolgordijnen-verduisterend]Rolgordijnen verduisterend op maat gemaakt[/url][/size]