Re: [martijnsmotorwebshop.nl] Verbeter punten

2
Motorwebshop schreef: Is een mijnwebwinkel webshop dus weinig aan te passen.
Slap argument. Ga er dan weg.
De andere is martijnsmotorwebshop.eu
Waarom eenzelfde webshop op ander domein draaiend op ander platform? Lijkt mij alleen maar averechts werkend en meer werk, kortom, onlogisch.

Re: [martijnsmotorwebshop.nl] Verbeter punten

4
TWITTER KORTINGSCODE: WUOYTP
Vul deze kortingscode in bij de kassa en u krijgt 10% korting op helmen, laarzen en kleding.
Ik zie de relatie niet met Twitter. Je post een kortingscode op je website, en noemt het dan een twitter kortingscode?
Veel producten gratis verzonden
Lekker vaag.
Ook een echte winkel
Nee wat dan? Een neppe winkel? Zoiets heet een fysieke winkel geloof ik.

Waarom heb je overal engels/ nl teksten staan? Het lijkt me logischer als je een website in het NL hebt en dat die in het ENG kan worden omgezet door de klant.
Bestellingen worden niet eerder verzonden voor de betaling is bijgeschreven op de rekening van Martijns Motorkledingshop Rotterdam V.O.F
Wat dacht je van de wet dat je maximaal 50% vooruitbetaling mag bedingen.
4 Martijns Motorkledingshop Rotterdam V.O.F is ook na het tot stand komen van de overeenkomst bevoegd wijzigingen in het tarief van belastingen en/of
heffingen aan u door te berekenen.
Vermeld dan ook dat de klant het recht heeft hierbij om te ontbinden. Je mag hem niet zomaar extra prijsverhoging in rekening brengen.

Wat is het praktisch nut van caps lock teksten. Ik kan een woord ook wel lezen zonder caps lock.

Zoals Wouter zegt: Onlogisch om je webshop op twee domeinen te plaatsen, en allebei apart design.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [martijnsmotorwebshop.nl] Verbeter punten

5
Wouter Hol schreef:
Motorwebshop schreef: Is een mijnwebwinkel webshop dus weinig aan te passen.
Slap argument. Ga er dan weg.
De andere is martijnsmotorwebshop.eu
Waarom eenzelfde webshop op ander domein draaiend op ander platform? Lijkt mij alleen maar averechts werkend en meer werk, kortom, onlogisch.
Bedankt voor je reactie.

Slap argument? Is geen slap argument, het is zo! Vandaar mijn vraag of mensen nog tips hebben.

Zit ook nog een jaar aan MWW vast.

Vanwege de beperktheid van MWW ben ik begonnen met een andere webshop ernaast voor onderdelen etc. Dit soort artikelen was bij MWW bijna niet te plaatsen ivm de tijd wat dit in beslag neemt.

Op dit platform heb ik veel meer mogelijkheden dan bij MWW, echter is de MWW domein naam al bekend bij veel mensen. Dit is ook een reden om deze er nog bij te houden.

Zodra ik alles van MWW overgezet heb op de andere gaat het van MWW af en zal ik op de MWW site alleen kleding / helmen zetten.

Re: [martijnsmotorwebshop.nl] Verbeter punten

6
RicardoV schreef:
TWITTER KORTINGSCODE: WUOYTP
Vul deze kortingscode in bij de kassa en u krijgt 10% korting op helmen, laarzen en kleding.
Ik zie de relatie niet met Twitter. Je post een kortingscode op je website, en noemt het dan een twitter kortingscode?
Veel producten gratis verzonden
Lekker vaag.
Ook een echte winkel
Nee wat dan? Een neppe winkel? Zoiets heet een fysieke winkel geloof ik.

Waarom heb je overal engels/ nl teksten staan? Het lijkt me logischer als je een website in het NL hebt en dat die in het ENG kan worden omgezet door de klant.
Bestellingen worden niet eerder verzonden voor de betaling is bijgeschreven op de rekening van Martijns Motorkledingshop Rotterdam V.O.F
Wat dacht je van de wet dat je maximaal 50% vooruitbetaling mag bedingen.
4 Martijns Motorkledingshop Rotterdam V.O.F is ook na het tot stand komen van de overeenkomst bevoegd wijzigingen in het tarief van belastingen en/of
heffingen aan u door te berekenen.
Vermeld dan ook dat de klant het recht heeft hierbij om te ontbinden. Je mag hem niet zomaar extra prijsverhoging in rekening brengen.

Wat is het praktisch nut van caps lock teksten. Ik kan een woord ook wel lezen zonder caps lock.

Zoals Wouter zegt: Onlogisch om je webshop op twee domeinen te plaatsen, en allebei apart design.
Twitter kortingscode heb je gelijk in.

Veel producten gratis verzonden is toch niet heel raar? Zeker niet vaag, bij de producten staan tevens de verzendkosten.

Ja een echte winkel, fysieke winkel, geef het een naam.
Het is toch duidelijk wat er bedoeld word? We zijn ook een echte winkel ipv alleen een webshop.

Wb. De alg. voorwaarden, hier zal ik morgen even naar kijken en aanpassen.
Het aanbetalen verhaal in de alg. voorwaarden zal ik ook even nakijken, al betaald 99% tegenwoordig met Ideal en Paypal.

Engels in het menu haal ik weg, bij de producten wil ik het laten staan omdat er bij MWW geen meertalige module beschikbaar is. En omdat ik ook buitenlandse klanten heb vind ik het bij product omschrijvingen wel handig.

Wat betreft de 2 domeinen heb ik in m'n vorige antwoord al verklaard.
Idd niet altijd even handig, en ik denk ook dat ik in de toekomst alles onder 1 webshop onder ga brengen.

Bedankt voor jullie commentaren !!

Re: [martijnsmotorwebshop.nl] Verbeter punten

7
Motorwebshop schreef:Engels in het menu haal ik weg, bij de producten wil ik het laten staan omdat er bij MWW geen meertalige module beschikbaar is. En omdat ik ook buitenlandse klanten heb vind ik het bij product omschrijvingen wel handig.

Wat betreft de 2 domeinen heb ik in m'n vorige antwoord al verklaard.
Idd niet altijd even handig, en ik denk ook dat ik in de toekomst alles onder 1 webshop onder ga brengen.
Juist omdat je ook buitenlandse klanten hebt, moet je misschien bewuster en duidelijker kiezen voor een splitsing: op .nl een Nederlandstalige webshop speciaal voor Nederland en op .eu een meertalige webshop voor het buitenland.
StoreCore.io