EasyShopmaker gestopt

1
Na 13 jaar is EasyShopmaker met hun bedrijfsactiviteiten per 1 maart 2009 gestopt.

De software wordt niet verder ontwikkeld en er wordt ook geen ondersteuning meer op deze software gegeven.

De webshop software CubeCart is een leuk alternatief.
Heb je hulp nodig bij de conversie, stuur dan een privé bericht naar me.

2
Hmm. Ik kende ze wel en dacht dat het eigenlijk wel goed ging. Kende jij ze goed? Kan ik dan eens met je mailen hierover?

3
Ja ik heb 5 jaar gebruik gemaakt van hun software.

Dus ik ben aardig op de hoogte met de 5 en de 6 versie van ESM Pro.
Ik zie je mailtje wel tegemoed.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Easyshopmaker probleem na opnieuw installeren windows xp

5
Hallo ,

Ik heb een groot probleem....
Ik had op mij laptop vista staan, na 2 jaar is deze zodanig dichtgeslipt dat ik windows xp weer heb geinstalleerd.
Netjes een back up gemaakt door in easy shop maker exit te kiezen.
Ik heb inmiddels xp weer op mijn laptop staan en de cdrom met easyshopmaker in de cd rom drive gedaan.
Als ik mijn wachtwoord voor installatie invul gaat het fout.
Deze moet online geverifieerd worden.
Ik krijg dus diverse foutmeldingen en kan het niet opnieuw installeren.
Ongeveer 2 maand gelede kon ik nog inloggen op het supportforum van easyshopmaker.
Dit kan ik nu ook niet meer, geeft melding dat de site niet bestaat.
Ik wist dat easy er mee gestopt was, maar ben er niet vanuit gegaan dat ik mijn software niet opnieuw kan installeren hierdoor.

Heeft iemand een oplossing of een idee?
Even opnieuw beginnen is denk ik niet echt een optie aangezien mijn site al ontzettend veel artikelen heeft.
Zie ook www.elcaminoshop.nl

HELLUP....

6
Hallo,

Dan heb je echt een probleem.
Wanneer je EasyShopmaker opnieuw installeert, wordt er connectie gezocht met hun site voor Licentie validatie.
En zoals je zelf al in je topic aan gaf, die bestaat niet meer.
Dus installeren van je ESM software is nu niet meer mogelijk.

Ik raad je dan ook sterk aan om een conversie export bestand te laten maken en deze gebruiken om in een ander webshop platform in te laten lezen.

Dit heb ik al eerder voor ESM klanten gedaan die met de ESM 5 zaten en dus ook niet konden converteren.
Mocht je hierover meer willen weten stuur dan maar een persoonlijk bericht naar me.

M.vr.gr.
Martin
Webmasters verdien geld en meld je aan op http://www.silk-stockings.nl/idevaffiliate/index.php

easychopmaker

7
Hallo,

Ik heb nog een versie van easychopmaker, sinds enige tijd kan ik geen aanpassingen meer doen.
De editor vraagt even contact te maken maar doet het niet meer, zijn er andere instellingen nodig?
alvast bedankt voor de hulp

grtz
Eddy

Re: easychopmaker

8
eddy schreef:Hallo,

Ik heb nog een versie van easychopmaker, sinds enige tijd kan ik geen aanpassingen meer doen.
De editor vraagt even contact te maken maar doet het niet meer, zijn er andere instellingen nodig?
alvast bedankt voor de hulp

grtz
Eddy
EasyShopmaker bestaat niet meer er kan dus door de software geen contact meer gemaakt worden met de server van EasyShopmaker.

easyshopmaker

9
Hallo,

ok, easyshopmaker is gestopt, aanpassingen kan niet meer, wat nu? webwinkel onlyne laten? nonsens toch!!!

wat nu?????

grtz
eddy

Re: easyshopmaker

10
eddy schreef:Hallo,

ok, easyshopmaker is gestopt, aanpassingen kan niet meer, wat nu? webwinkel onlyne laten? nonsens toch!!!

wat nu?????

grtz
eddy
Mogelijk zou je een nieuwe shop kunnen maken en door met knippe plakken je teksten weer kunnen overnemen in een nieuwe webwinkel.
Meestal scheelt dat een hoop tijd. Of je moet al je artikelen als bijvoorbeeld een exel bestand hebben opgeslagen dan kun je ze mogelijk importeren in een nieuwe webwinkel.

Re: easyshopmaker

12
eddy schreef:Hoi,

dat zou kunnen ja, voorstel?

grtz,
eddy
Eddy je zou met Mijn Webwinkel kunnen starten en zo ik eerder aangaf snel weer je shop online kunnen hebben, klik maar eens op de link onderstaand en zie de mogelijkheden van Mijn Webwinkel voor nog geen € 100,= kan je webwinkel weer online zijn.