Feedback welkom!
http://www.nobelhout.nl
De foto op de eerste pagina maak ik met mooi weer nog een keer.
Re: www.nobelhout.nl
2Ik had bij het voorstellen al een stukje getikt, maar zal hier ook nog een aanvulling doen.
In september 2000 ben ik met de verkoop van tuinhout begonnen, Ik had al jaren een simpel website-je. Daar deed ik weinig mee, toch werd deze wel bezocht zo aan m'n klanten te horen.
Het idee voor een webwinkel speelde al jaren, maar ik liep tegen hoge kosten en beperkte mogelijkheden aan. Een klant van mij (http://www.bomenenplantenonline.nl) was zeer positief over http://www.elexioshop.nl . Ik heb toen gekeken op div. sites van Elexio, of ik daar mijn artikelen goed in kwijt kon. Afspraak gemaakt met Ferdinand van Elexio en voor het professionele pakket gekozen.
Ik heb niet veel verstand van computers e.d. maar ben gewoon aan de slag gegaan met deze grote "invuloefening" en nu is het resultaat daar.
Mochten jullie opmerkingen, aanmerkingen, of vragen hebben, dan hoor ik het graag!
In september 2000 ben ik met de verkoop van tuinhout begonnen, Ik had al jaren een simpel website-je. Daar deed ik weinig mee, toch werd deze wel bezocht zo aan m'n klanten te horen.
Het idee voor een webwinkel speelde al jaren, maar ik liep tegen hoge kosten en beperkte mogelijkheden aan. Een klant van mij (http://www.bomenenplantenonline.nl) was zeer positief over http://www.elexioshop.nl . Ik heb toen gekeken op div. sites van Elexio, of ik daar mijn artikelen goed in kwijt kon. Afspraak gemaakt met Ferdinand van Elexio en voor het professionele pakket gekozen.
Ik heb niet veel verstand van computers e.d. maar ben gewoon aan de slag gegaan met deze grote "invuloefening" en nu is het resultaat daar.
Mochten jullie opmerkingen, aanmerkingen, of vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Nobelhout, Groot assortiment in Tuinhout
3Goed ik zal mijn copy paste weer eens doen.
- De AV klopt niet veel van
- 100% vooruitbetaling verplicht mag niet
- geen beveiligde verbinding wanneer persoonsgegevens verstuurd worden
- AV zijn niet makkelijk downloadbaar of printbaar
- De AV klopt niet veel van
- 100% vooruitbetaling verplicht mag niet
- geen beveiligde verbinding wanneer persoonsgegevens verstuurd worden
- AV zijn niet makkelijk downloadbaar of printbaar
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
4Alvast dank Eentje,
Toestemming om de url te plaatsen heb ik.....
-De av heb ik met toestemming van iemand overgenomen, maar zal ik gaan veranderen.
-Had ik al over gelezen op dit forum, en moet ik dan veranderen.
-Ga ik na bij Elexio.
-Veranderd dan met de nieuwe av.
Toestemming om de url te plaatsen heb ik.....
-De av heb ik met toestemming van iemand overgenomen, maar zal ik gaan veranderen.
-Had ik al over gelezen op dit forum, en moet ik dan veranderen.
-Ga ik na bij Elexio.
-Veranderd dan met de nieuwe av.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Update 22-11-11
-De AV is aangepast
-Nu mogelijk een gedeelte vooraf, rest bij aflevering te betalen, met uitzondering van artikelen die we met de post sturen, ben nog op zoek naar een praktische oplossing.
-De beveiligde verbinding is aangevraagd.
-Makkelijker AV downloaden of printen word aan gewerkt.
-De AV is aangepast
-Nu mogelijk een gedeelte vooraf, rest bij aflevering te betalen, met uitzondering van artikelen die we met de post sturen, ben nog op zoek naar een praktische oplossing.
-De beveiligde verbinding is aangevraagd.
-Makkelijker AV downloaden of printen word aan gewerkt.
6Ik zit zelf in de houtsector.
Nu zie ik staan "Paal hardhout 145x145mm geschaafd", maar welk hout is het dan.
Er is zoveel verschil tussen. Ikzelf ga er vanuit dat het dan een goedkope tropische houtsoort is met een gemiddelde duurzaamheidsklasse, als men niet bij zet welke houtsoort het is.
Ik zeg niet dat het bij jouw zo is, maar dat gevoel krijg ik gewoon omdat er geen info bijstaat.
Je verkoopt ook "Fijnbezaagde regel 50x150mm Lariks/Douglas", wat is het dan lariks of douglas of een mix? (douglas is meestal beter dan lariks)
Nu zie ik staan "Paal hardhout 145x145mm geschaafd", maar welk hout is het dan.
Er is zoveel verschil tussen. Ikzelf ga er vanuit dat het dan een goedkope tropische houtsoort is met een gemiddelde duurzaamheidsklasse, als men niet bij zet welke houtsoort het is.
Ik zeg niet dat het bij jouw zo is, maar dat gevoel krijg ik gewoon omdat er geen info bijstaat.
Je verkoopt ook "Fijnbezaagde regel 50x150mm Lariks/Douglas", wat is het dan lariks of douglas of een mix? (douglas is meestal beter dan lariks)
7Bedankt voor je reactie veke.
Door de enorme verscheidenheid aan hardhoutsoorten, hun eigenschappen en beschikbaarheid op de houtmarkt, is het praktisch onmogelijk om bij ieder product de houtsoort(en) te specificeren.
De gemiddelde klant zou dan door de bomen het bos niet meer zien. Wij letten op de juiste duurzaamheidsklasses( het houtvademecum binnen handbereik, plus jarenlange ervaring).
Duurzaamheid is trouwens maar 1 van de vele factoren die prijs bepalen.
De fijnbezaagde regel is Lariks of Douglas en is geïmpregneerd, dus met de duurzaamheid zit dat wel goed.
Ik zal in de "veelgestelde vragen" een uitgebreidere uitleg geven over de houtsoorten.
Door de enorme verscheidenheid aan hardhoutsoorten, hun eigenschappen en beschikbaarheid op de houtmarkt, is het praktisch onmogelijk om bij ieder product de houtsoort(en) te specificeren.
De gemiddelde klant zou dan door de bomen het bos niet meer zien. Wij letten op de juiste duurzaamheidsklasses( het houtvademecum binnen handbereik, plus jarenlange ervaring).
Duurzaamheid is trouwens maar 1 van de vele factoren die prijs bepalen.
De fijnbezaagde regel is Lariks of Douglas en is geïmpregneerd, dus met de duurzaamheid zit dat wel goed.

Ik zal in de "veelgestelde vragen" een uitgebreidere uitleg geven over de houtsoorten.
8Als gemiddelde klant heb ik niet echt een idee van wat de specificatie's zijn van ieder type hout. Zou het wellicht een idee zijn om naast de specificatie's ook de beleving ervan te beschrijven?
Wat bedoel ik dan:
vorige winter heb ik een vracht hout gekocht en 2 hard houten palen van 10X10 om een eigen poort/hek te maken.
Ik mag graag in m'n vrije tijd klussen dus een fijne poort gemaakt.
Waar mij het om ging is van hoe is het resultaat na +- 1-5 jaar; wat zijn dan de kleuren; wat voor onderhoud; hoe combineer in zaken, enz enz.
Oftewel hoe beleef ik het produkt.
Kijk maar of je hier wat mee kunt.
Wat bedoel ik dan:
vorige winter heb ik een vracht hout gekocht en 2 hard houten palen van 10X10 om een eigen poort/hek te maken.
Ik mag graag in m'n vrije tijd klussen dus een fijne poort gemaakt.
Waar mij het om ging is van hoe is het resultaat na +- 1-5 jaar; wat zijn dan de kleuren; wat voor onderhoud; hoe combineer in zaken, enz enz.
Oftewel hoe beleef ik het produkt.
Kijk maar of je hier wat mee kunt.

9Dit kan je makkelijker oplossen door een rembours betalingsoptie te geven. Bij een hoog tarief kiezen mensen deze toch vaak niet maar voldoe jij wel aan de wet.Paulhout schreef:Update 22-11-11
-Nu mogelijk een gedeelte vooraf, rest bij aflevering te betalen
10Tja, ik blijf erbij.
Ik zou niets kopen als ik niet weet welk hout het is.
Sommige vergrijzen mooier, andere barst of splintert gemakkelijker, sommige soorten hebben verschillende kwaliteit (zoals teak en merantie, kunnen goed of slecht zijn afhangend vanwaar ze gegroeid zijn), ...
Ik zou niets kopen als ik niet weet welk hout het is.
Sommige vergrijzen mooier, andere barst of splintert gemakkelijker, sommige soorten hebben verschillende kwaliteit (zoals teak en merantie, kunnen goed of slecht zijn afhangend vanwaar ze gegroeid zijn), ...
11Veke, het klinkt alsof jij er aardig verstand van hebt dan snap ik dat jij meer informatie wilt.
Ik, daarentegen, zie inderdaad door de bomen het bos niet meer. Ik heb niet veel verstand van hout ondanks dat ik een houtdraaibank heb en dus wel vaak met hout aan de gang ben.
Paul, het is zeker geen slecht idee om te informatie te beperken om de niet-expert tegemoet te komen. Maar je zou best onder de bestelknop meer informatie kunnen neerzetten als je die hebt. Een beetje zoals de ingrediënten achterop een pak koekjes: Klein, niet in de weg voor iemand die het niks interesseert, maar het is te lezen voor die mensen met een allergie.
De site waar ik aan werk heeft er een voorbeeld van:
https://www.avondtuur.nl/kaartspellen/taki/
Onderaan de pagina, nog onder de omschrijving staat een lijst met opgesomde kenmerken. Op die manier kun je zonder dat je daar te veel over hoeft na te denken (bijvoorbeeld als je er een mooi verhaal van zou moeten maken) heel strak de informatie geven die de experts zouden willen krijgen.
Ik, daarentegen, zie inderdaad door de bomen het bos niet meer. Ik heb niet veel verstand van hout ondanks dat ik een houtdraaibank heb en dus wel vaak met hout aan de gang ben.
Paul, het is zeker geen slecht idee om te informatie te beperken om de niet-expert tegemoet te komen. Maar je zou best onder de bestelknop meer informatie kunnen neerzetten als je die hebt. Een beetje zoals de ingrediënten achterop een pak koekjes: Klein, niet in de weg voor iemand die het niks interesseert, maar het is te lezen voor die mensen met een allergie.
De site waar ik aan werk heeft er een voorbeeld van:
https://www.avondtuur.nl/kaartspellen/taki/
Onderaan de pagina, nog onder de omschrijving staat een lijst met opgesomde kenmerken. Op die manier kun je zonder dat je daar te veel over hoeft na te denken (bijvoorbeeld als je er een mooi verhaal van zou moeten maken) heel strak de informatie geven die de experts zouden willen krijgen.
12Wederom dank voor reacties,
Het Remboursverzenden voor pakjes is ingesteld.
Ik heb bij tuintimmerhout hardhout nu een uitleg over hardhout gezet, dit ook bij Eiken tuinhout gedaan.
ik denk dat dit al wat meer duidelijkheid schept. Ik ga dat op nog meer plaatsen in de webwinkel doen.
Het Remboursverzenden voor pakjes is ingesteld.
Ik heb bij tuintimmerhout hardhout nu een uitleg over hardhout gezet, dit ook bij Eiken tuinhout gedaan.
ik denk dat dit al wat meer duidelijkheid schept. Ik ga dat op nog meer plaatsen in de webwinkel doen.
13We zijn alweer een tijdje verder..
Beveiligde verbinding met groene balk is aanwezig.
Meer content toegevoegd,
Meer producten toegevoegd,
Pagina over ons aangemaakt,
Div. socialmedia pagina's aangemaakt.
bezig met linkbuilding.
Iemand nog tips, op of aanmerkingen?
Bvd. Paul
Beveiligde verbinding met groene balk is aanwezig.
Meer content toegevoegd,
Meer producten toegevoegd,
Pagina over ons aangemaakt,
Div. socialmedia pagina's aangemaakt.
bezig met linkbuilding.
Iemand nog tips, op of aanmerkingen?
Bvd. Paul
14Ik vind het wel leuk om het stukje over ons te lezen. Als ik jou was zou ik dat nog meer versterken met meer contant en foto's.
In de zin:
had ik verwacht te kunnen klikken op de socialmedia woorden.
Dan nog wel goed nadenken over hoe je je bezoekers niet geheel wegstuurd daarheen; wellicht in een extra venster.
In de zin:
Code: Selecteer alles
Er zijn ook Nobelhout bedrijfspagina's op Facebook en Google+, neemt u hier gerust een kijkje.
Dan nog wel goed nadenken over hoe je je bezoekers niet geheel wegstuurd daarheen; wellicht in een extra venster.
15Dankje Jan,
Ik zal met de tijd meer foto's en content plaatsen op die pagina.
Je kan idd niet doorklikken, eigenlijk bewust gedaan, omdat ik daar niets verkoop. Mensen die het het leuk vinden, weten wel dat ze ernaar kunnen zoeken op de socialmedia-sites.
Ik zal met de tijd meer foto's en content plaatsen op die pagina.
Je kan idd niet doorklikken, eigenlijk bewust gedaan, omdat ik daar niets verkoop. Mensen die het het leuk vinden, weten wel dat ze ernaar kunnen zoeken op de socialmedia-sites.