Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

31
Ben Buijsrogge schreef:De Popup wordt gezonden naar mensen die zich hiervoor hebben aangemeld met hun doel en koopintentie.
Het word steeds gekker. Nu heb je dus honderd duizenden mensen die zich hebben aangemeld om pop ups te bekijken? Nu ben je echt totaal je geloofwaardigheid verloren. Dat trapt toch niemand in. Wie meld zich nu aan om banners te bekijken en gaat daar ook nog eens een profiel voor invullen met zijn interesses en of hij/zij intentie tot kopen heeft? Houd maar op, hier ga je geen klanten meer vinden.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

32
Rudy schreef:
Ben Buijsrogge schreef:De Popup wordt gezonden naar mensen die zich hiervoor hebben aangemeld met hun doel en koopintentie.
Het word steeds gekker. Nu heb je dus honderd duizenden mensen die zich hebben aangemeld om pop ups te bekijken? Nu ben je echt totaal je geloofwaardigheid verloren. Dat trapt toch niemand in. Wie meld zich nu aan om banners te bekijken en gaat daar ook nog eens een profiel voor invullen met zijn interesses en of hij/zij intentie tot kopen heeft? Houd maar op, hier ga je geen klanten meer vinden.

NOGMAALS het zijn geen BANNERS en je gaat je doel voorbij

Je kunt tot 250.000 bezoekers krijgen
Nederlandse Bezoeker en Nederlandse Taal en hieronder zie je in welke
rubriek ze wilt laten uitkomen
Afbeelding

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

34
danielos schreef:Dit zijn zowieso allemaal waardeloze bezoekers, zonde van je geld. Dit zijn mensen die 1-3 seconden de site moeten bekijken waarschijnlijk en vervolgens weer vertrekken, gewoon PUUR spam.

Helaas en jammer dat je het niet begrijpt je opmerking "waarschijnlijk" zegt me al genoeg.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

35
Ben Buijsrogge schreef:NOGMAALS het zijn geen BANNERS en je gaat je doel voorbij
Wat is het dan wel? Leg nou gewoon eens uit hoe precies die bezoekers op mijn site komen. Ik hoef geen bezoekers die credits krijgen voor het openen van een pagina en die weer na 15 seconden sluiten (bijvoorbeeld).
Maar dus: De bezoekers melden zich aan heb ik begrepen. Hoe doen ze dat, onder welke voorwaarden doen ze dat en welke beloftes krijgen ze daarbij?


Overigens wat een onzin FAQ, je verkoopt digitale producten en dan staan er vragen tussen als: "Hoeveel bedragen de verzendkosten ?"
"Ik wil mijn product graag ruilen wegens een defect. Kan dit ?"

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

36
Ward schreef:Zet een zware jongen op de stoep voor je winkel en laat die elke toevallige passant aan zijn kraag naar binnen sleuren. Daar houd je vast veel blije klanten aan over.
Ward jouw fantasie en relativeringscapaciteit vind ik altijd heerlijk om te lezen. Ik denk trouwens dat je met bovenstaande gelijk hebt, en dat het een beetje dus werkt zoals te fanatieke proppers in Ibiza etc. Daar blijkt het trouwens soms nog best aardig te werken.
Nu op mijn weblogs: