Astrid stelt zich voor (met webshop Doggie Business)

1
Hallo mensen,

Dat ik dit forum niet eerder heb ontdekt... Foei.
Ik ben Astrid en run de webshop Doggie Business alwaar ik non-food hondenartikelen verkoop. Ik ben in november 2010 begonnen en het begint nu goed te lopen.

Al jarenlang ben ik hondenliefhebber en ik vond het aanbod in leuke halsbanden etc bij dierenwinkels altijd maar saai. Natuurlijk ben ik niet de enige, er zijn nog zoveel meer leuke webwinkels voor dit soort zaken, maar ik vind het in ieder geval heerlijk om bezig te zijn met iets waar ik met mijn hart aan kan werken. Thuis heb ik een Staffordshire Bull Terrier, een prettig gestoorde man en een zoon van bijna 12.

Inmiddels ben ik 34 maar ik ben al vanaf mijn 8e bezig met de eerste computerverschijnselen (Sinclair, Amiga's, Atari ST en natuurlijk de C64). In dat verband heb ik me ooit met Basic beziggehouden en later mezelf verdiept in Photoshop, HTML en Linux. Ook nog een semi ICT studie gedaan en ik heb dus wel een basisachtergrond om zelf dingen te snappen en besloot een WordPress shop te openen. Foutje - dat werkte dus niet naar behoren en sinds maart dit jaar draai ik nu op OpenCart.

Ik ben altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden, marketingideeën en -strategiën en kwam al surfend op dit forum terecht. Jippie! Genoeg te leren van jullie, zag ik al. Omdat ik per 1 december a.s. weer fulltime aan de slag ga, overweeg ik een aantal zaken uit handen te gaan geven maar ik hoop ook daarover hier wijzer te worden.

Voor dit moment ga ik weer even verder lezen, maar ik ben er vrij zeker van dat jullie nog wel van mij horen.

Groetjes,
Astrid
Doggie Business ~ http://www.doggiebusiness.nl ~ Shoppen voor je hond!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Astrid stelt zich voor (met webshop Doggie Business)

7
Commodore Amiga met Empire, Streetfighter (dacht dat dat ook al op Amiga was?) en natuurlijk de muziek mogelijkheden. Tsja... Kon nooit kiezen tussen de Atari ST en de Amiga, dus dan maar beide - alleen te weinig op beide gedaan. Er hangt nog een toetsenbord van de Sinclair ZX Spectrum aan de muur, maar dat is dan ook alles wat er van over is ;)
Astrid
Doggie Business ~ http://www.doggiebusiness.nl ~ Shoppen voor je hond!

Re: Astrid stelt zich voor (met webshop Doggie Business)

9
Laatste games waren Tribal Wars en daarvoor EverQuest, de voorloper van World of Warcraft (en nog steeds beter). Al een aantal jaren geleden. Ik doe mijn best om ervandaan te blijven, omdat ik weet hoe dat gaat. Dan stop ik die dwaze energie liever in mijn shopje en het leren van nieuwe dingen om dat beter te laten lopen. En dat lukt aardig. Soms lastig, het motto "als ik iets doe, doe ik het goed". Houdt bij games in dat ik niets anders meer doe, en bij de shop eigenlijk hetzelfde, hahaha.
Astrid
Doggie Business ~ http://www.doggiebusiness.nl ~ Shoppen voor je hond!

Re: Astrid stelt zich voor (met webshop Doggie Business)

17
Hallo lieve mensen! Wat een warme welkomsberichten allemaal! Sinds 1 dec jl. ben ik weer fulltime aan de slag bij een werkgever - buiten de shop om. Het is allemaal druk, aangezien ik mijn klantjes niet te lang wil laten wachten in de praktijd nu dus 7 dagen in de week werk, 's morgens, 's middags EN 's avonds hahaha!!

Anyway, het is geen klacht want ik ben blij dat het allemaal loopt. Ik overweeg nu om bestellingen te batchen. Ik heb een beoogde levertijd van 3 werkdagen op mijn site staan. Normaal gesproken leverde ik ongeacht de beoogde levertijd binnen een dag (als TNT meewerkt) maar ik ga ze nu maar opsparen. Natuurlijk hebben we ook nog dingetjes die niet helemaal gaan zoals ze moeten gaan (steentjes die uit halsbanden vallen) en die moeten worden opgelost. Serviceniveau moet hoog blijven, dus we rennen van hot naar her.

Ik lees van tijd tot tijd zeker mee. Een week geleden heb ik mijn SEO voor de artikelen rond gemaakt en ik merk een gigantisch verschil in aantal bezoeken. Wie weet wordt het echt nog wat :)

Games.... nu helemaal geen tijd meer voor, hihi.
Astrid
Doggie Business ~ http://www.doggiebusiness.nl ~ Shoppen voor je hond!